Hei! Osaisiko joku vastailla kun netistä en löydä tietoa, että miten mahdollinen epilepsialääkkeen vaihto tapahtuu? Puretaanko entinen pois ja sitten vasta uusi tilalle vai miten? On niin hankalat sivuvaikutukset nyt tulleet että toivoisin lääkkeen vaihtoa.
Epilepsialääkkeen vaihdosta
Anonyymi
3
1238
Vastaukset
- Anonyymi
Vanhalääke ajetaan pikkuhiljaa alas samalla kun aletaan pikkuhiljaa ottamaan uutta. Näin ainakin mulla meni ja hyvin onnistui
- Anonyymi
Juuri näin se menee eli päällekkäin vanhaa ja uutta jonkin aikaa mutta voi myös vanha lääkekin jäädä uuden kanssa päällekkäin osittain,ainakin näin mulla mutta en ole lääkäri joka ohjeistaa,yksilölilstä kaiken lisäksi.
- Anonyymi
Kuten tässä ketjussa aiemmissa kommenteissa mainittiinkin niin se vaihto on " hienosäätöä " eli vanha ajetaan hiljalleen alas uuden käyttöönoton kanssa rinnakkain , kannattaa lukea lääkärin ohje tarkkaan .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e672090- 1041901
- 1451661
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151641- 1031609
- 851587
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2851367- 1191289
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241160- 701142