Harkitsen Tiia Pihlamaalle nenäleikkaukseen menemistä. Onko kellään kokemusta? Onnistuiko leikkaus suunnitellusti?
Kokemuksia Tiia Pihlamaan tekemästä nenäneikkauksesta
7
2874
Vastaukset
- Anonyymi
Nenäleikkauksesta siis
- Anonyymi
Kannattaa kysyä ensin itseltä onko leikkaus välttämätön? Nenä on herkkä ja hengityksen kannalta tärkeä elin. Vaikka leikkaus onnistuisi esteettiseltä kantilta katsottuna niin rinoplastia voi aiheuttaa nenään negatiivisia muutoksia hengityksen kannalta. Ks. "Empty nose syndrome". Kannattaa olla tarkkana kirurgin valinnassa sillä nenä on rakenteellisesti monimutkainen elin. Kannattaa valita sellainen kirurgi joka on tehnyt satoja tai tuhansia nenäleikkauksia.
Jos nenää joutuu jälkikäteen korjaamaan hengitysvaikeuksien tai muiden komplikaatioiden takia siitä tulee uusi lasku eikä korjausleikkauksenkaan onnistumiselle ole takeita - Anonyymi
Tiedän kyllä riskit, olen harkinnut tätä 25 vuotta. Olisi kiva vain kuulla kokemuksia.
- Anonyymi
Mä kävin eilen Tiian luona nenäleikkauksesta. Nenä on nyt paketissa ja turvoksista enkä vielä tiedä, miltä se näyttää, mutta itse leikkaus meni todella hyvin. Ensi viikolla lasta otetaan pois nenästäni ja pääsen näkemään, miltä se näyttää.
- Anonyymi
Hei, olisi kiva kuulla kokemuksiasi tehdystä leikkauksesta ja Tiiasta? :) olen itse varannut hänelle ajan konsultaatioon loppuvuodesta.
- Anonyymi
Mun kohdalla meni todella pieleen! En suosittele!
- Anonyymi
Tiia leikkasi nenääni puoli vuotta sitten ja olen todella tyytyväinen lopputulokseen. Lääkärinä hänestä kuitenkin alussa sain todella negatiivisen kuvan, kun on poikkeuksetta AINA myöhässä ja ihan kun hosuu koko ajan. Alussa siis sain hänestä epäpätevän kuvan. Mutta nyt jälkikäteen katsottuna nenäkirurgina on ehkä Suomen parhaimpia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374905Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5011565Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77923
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59850
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48758Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58728