Miksihän useissa uusissakin maastureissa auton omat takavalot ovat pimeänä ja niiden virkaa hoitavat alas puskuriin sijoitetut jälkiasenteisilta näyttävät valot? Puskurissa olevat valot ovat pienet ja huonosti näkyvät. Tämä johtuu varmaan jostain nerokkaasta verotuksellisesta kateuteen perustuvasta laista, mutta mikä on virallinen selitys?
Maasturien takavalot
6
1770
Vastaukset
- esa h
varapyörä estää näkyvyyden 45 asteen kulmassa eli joku kusipää vääntäny tälläisen pykälän
- Ohvaaja
sitroen kirjoitti:
pykälä on oikein. Valojen koko ei välttämättä ole.
Empoo ennen tommosta pykälää kuullu. Aika erikoinen. Vaan eipä mikään ihme, Suomessa noita Valtion Herrojen ilmeisesti "hatusta vedettyjä" pykäliä keksitään jatkuvasti. Olen kyllä nähnyt juuri noita pimeitä alkup. takavaloja, joiden tilalla alempana pienemmät ja vaarallisemmat. Äi hjyvä, Äi ollenkaan.
- markustaja
Ohvaaja kirjoitti:
Empoo ennen tommosta pykälää kuullu. Aika erikoinen. Vaan eipä mikään ihme, Suomessa noita Valtion Herrojen ilmeisesti "hatusta vedettyjä" pykäliä keksitään jatkuvasti. Olen kyllä nähnyt juuri noita pimeitä alkup. takavaloja, joiden tilalla alempana pienemmät ja vaarallisemmat. Äi hjyvä, Äi ollenkaan.
pykälät oikein???
jos se oikeasti olisi oikein ja turvallisempaa yms. niin miksi ainoastaan suomessa? - kunnon maastureissa
varapyörä on sisällä kuskin puolella....
- 318
Suomenkommunistisenneuvostotasavallan kaikkitietävät suojatyöpaikoissa olevat virkamiehet vaativat että valoissa tulee olla e-hyväksyntä .
Jenkkiautojen valoissahan ei ole tätä hyväksyntää , joten ne on korvattava jollain prkleen talmuilla .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1363667- 122396
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos371955Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211721Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?301493- 1241448
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101311- 141246
Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo4781221- 761135