Rapsaketjut keksittyjä ja tekaistuja. Ei luottamista.
Seksisaitti.net rapsaketjut
8
1945
Vastaukset
- Anonyymi
Oletko sinä se joka kiukutteli seksisaitilla? Miksi olet niin lapsellinen ja spämmäät tämän alueen täyteen?
- Anonyymi
Sehän se.
- Anonyymi
Sieltähän on häipyneet kaikki jotka niitä rapsoja kirjoitti ja jäljelle jääneet vain pelaa ja jauhaa saissea.
- Anonyymi
Seksisaitti vaikuttaa h*oramafialaisten ylläpitämältä. He käyttävät valtaa siellä omiin tarkoituksiinsa. Kaikki siellä perustuu siihen, että he saisivat vielä asiakkaita. Taktikoivat siellä koko ajan tämän vuoksi. Heillä paljon siellä tekaistuja "turska nikkejä", joilla kirjoittelevat "rapsoja" itselleen kalastellakseen asiakkaita.
- Anonyymi
Juuri näin.
- Anonyymi
Olen ollut aistivinani, että h*oramafialaiset ovat kiusakseen tehnyt "turska nikkejä" seksisaitille entisen sihteeriopiston mukaan, eli siellä kirjoitelleet h*oramafiaa vastustaneet mies nikit nyt niin, että h*oramafialaiset ovat rekisteröineet sinne niitä ja kirjoittelevat itse niillä ja esiintyy siellä näinä miehinä kiltteinä ja h*oramafiaa puolustavina, vaikka sihteeriopistolla he oikeasti vastustivat h*oramafiaa ja suorastaan halveksivat, koska ei moni h*oramafialainen ole kunnollinen, heissä on psyykensairaita ja päihdeongelmaisia.
- Anonyymi
Ne on kaikki ihan sekaisin siellä. Varokaa!
- Anonyymi
Saila vauhdissa
Ketjusta on poistettu 70 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 871496
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101370- 751146
- 1151099
- 661068
- 71934
- 68885
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n254881Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o12811- 33793