Kuukautiset ja sauna?

Anonyymi

Apua tarvitsen! Eli mitenkä, oon tämmönen kohta 13v tyttö. Ja siis en osaa käyttää tampooneja enkä käytä kuukuppia. Ja ku en uskaltais sanoo kellekään "et joo en tuu saunaan ku on menkat" Ja meil ei oo kertakäyttöpeflettejä.. Nii että tuleeko sitä vuotoa paljon saunassa ja oisko mitään apuideoita? Send help🙏🙌

5

578

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Riittää kun sanot: "En tule tänään saunaan." Ei tarvitse sanoa menkoista mitään. Se ehkä arvataan muutenkin.

Jos vuoto on hyvin vähäistä ja haluat saunaan, ota pieni oma pyyhe pefletiksi. Runsaan vuodon aikana jättäisin ehkä saunan väliin.

• Anonyymi

Ole huoletta. Tampooneja tarvitsevat enemmän naiset! Isoisillä, kuten sinä, harvemmin Sinulla " heittää" vaan nykyään yli sen mitä Terveyskeskus pystyy.

• Anonyymi

tampoonia ei kannattais edes käyttää saunan lämmössä ja muhimassa sun sisällä.Ei kait kukaan aloittaa voi pakottaa saunaan ton ikäsenä.

• Anonyymi

Lämpötila nousee saunassa lähinnä kehon pinnassa. Ihmiskudokset eivät kestä korkeita lämpötiloja. Eli kyllä tamponia voi käyttää saunassakin. Se sijaitsee ihan saman lämpöisessä paikassa kuin normaalistikin. Tosin jokainen päättää itse, käyttääkö vai ei. Tottahan on, että huonolla tuurilla siitä voi saada tulehduksen. Yleensä se tosin edellyttää, että tamponi on unohtunut liian pitkäksi aikaa paikalleen.

• Anonyymi

Oletettavasti saat käydä saunassa yksin, jos haluat. Vuodon määrä on yksilöllistä, joten vaikea sanoa kenenkään kohdalla tarkkaan, paljonko vuotaa. Varmaan äitisi arvaa, kun vain sanot, että et voi saunoa nyt. On hänkin joskus ollut nuori.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      101
      8013
    2. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      107
      5647
    3. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      278
      4962
    4. Haluun sua niin paljon

❤️🥰🥹 Miehelle
      Ikävä
      49
      4913
    5. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      76
      3697
    6. Mitä palveluita mies..

Haluaisit tilata minulta? -N
      Ikävä
      54
      2920
    7. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      64
      2647
    8. Olet oikeasti ollut

Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.
      Ikävä
      22
      2498
    9. Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit

Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘
      Ikävä
      29
      2432
    10. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      42
      2328
    Aihe