Kusenko ensin vai sitten housut alas?

Anonyymi

Vähän pikkupoikien juttuja, siis homma toimii tietysti niin että ensin housut alas ja sitten pissitään.. Tämä vaatii opettelua mutta se opetetaan kyllä.
Eli vähän niin kuin aikuisillekkin, liikenteessä kuljettaja ensin vilkku ennen kuin aikoo kääntyä tai vaihtaa ajorataa ja sitten vasta toimitaan.. Ennen tätä osaamista vaaditaan lapsilla esimerkiksi se vaippa. Mutta jos kehittyy vaippa tasolta niin nämä asiat osaa..

Itsellenikin on liikenteessä merkitystä sillä että näyttääkö siltä että olisin kussut housuihini vai joko jo osaan hei!

12

265

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Onks sulla joku virtsafetissi?

• Anonyymi

Tuossa tuo sana virtsafe"tissi"😬

• Anonyymi

Sanotaanko vaikka näin, että kovin onneton vertaus. Ei huumoria tai älykkyyttä lainkaan mukana, vain lapsellista typeryyttä.

• Anonyymi

Kyllä eli voit kusta ensin ja sitten fiilistelet että mitä tapahtuu - Vähän kuin kitkarenkailla rengasliikkeestä lähdön jälkeen.

• Anonyymi

Sullahan on kaksi vaihtoehtoa, kokeile kumpaakin.

• Anonyymi

Vaippa-aste ja ilman vaippoja, kyllä monilla se eka vaihe jää sinne lapsuuteen.

• Anonyymi

Susilla ei ole vetoketjuja, nappejakaan.

• Anonyymi

Iltalehtikin juuri uutisoi ällistyneenä että Madonnakin istuu pöntöllä p*karat paljaana. Niin ällistyttävää kuin se varmaan onkin, niin siinä saattaa piillä viisauden siemen.

• Anonyymi

Avaajalle antaisin ohjeen, mieti ensin ja kirjoita vasta sitten. Nyt tulee sellaista tekstiä, että äitiskin häpee sua.

• Anonyymi

§§ Mitä ajattelit ohjeistaa, ei kai ohjeistus nyt osunut omaan nilkkaasi kun esität vasta-argumenttiä :D oletko niitä jotka alkaa kusee kun housut vielä jalassa tai vetskakari kiinni, äitisi lienee ylpeä.

• Anonyymi

Mä olen ollut housut alhaalla jo vaikka kuinka kauan. Ihmiset katsoo vähän kummeksuen.

• Anonyymi

Kaikki ei tätä opi vielä aikuisenakaan vaikka kuinka olisi opetettu.
      Aika uskomatonta mutta niin se vaan on. Ensin teko sitten vilkku sen jälkeen aika arkista näkyä liikenteessä.

Minkä sille voi, kohtuullisuus pitää olla kouluttamisessakin kai.
      käymmehän jo nytkin liki 20 vuotiaiksi kouluja eikä sitten osaa yhtä vilkun viikseä käyttää oikein niin kai se kertoo jo jotain että älykkäimmät on 20% kansasta, muut touhuaa sen vilkunkin kanssa jotain mitä touhuavatkaan, älä kerro..

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      74
      2862
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      64
      2743
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1812
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1647
    5. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      17
      1619
    6. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1580
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      18
      1454
    8. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1287
    9. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1253
    10. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1239
    Aihe