Koronatilanne saisi jo muuttua paremmaksi. Vaikka viihdyn hyvin yksin, niin silti olisi hyvä edes joskus nähdä ihmisiä. Etäkokoukset eivät ole sama asia.
Olen roikkunut ylilaudalla ja sielläkin on tylsää (liikaa idiootteja ja trolleja jotka teeskentelevät idiootteja) ja ainut hyvä puoli siellä on se, miten uutiset tulevat sinne ennenn kuin mediat huomaavat ne.
Pöh (ja migreenikin vaivaa, enkä saa nukutuksi).
Noh, jos edes siivoaisi hiukan, sillä se olisi hyödyllistä.
Tylsää....
1
235
Vastaukset
- Anonyymi
Minä olen nähnyt ihmisiä aivan normaalisti. Ei tietenkään ravintoloissa enkä ryyppäjäisissä kun niissä ei muutenkaan käydä.
Kavereiden kanssa nähdään viikottain. Kaikki olemme täysin rokotettuja ja perusterveitä. Käytämme julkisilla paikoilla liikkuessamme maskia, käsidesiä, pidämme turvavälit.
Kuntosalit olemme korvanneet ulkoliikunnalla. Lähes joka päivä vedetään 5-10 kilsan kävely- tai hiihtolenkki ja päälle venyttelytreenit. Sitten juodaan kahvit ulkona grillikatoksessa ja paistetaan makkarat lenkin päätteeksi.
Töissä käydään pääsääntöisesti toimipisteessä, etäkokouksia on enää hyvin harvoin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e692223- 1041911
- 1451671
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161649- 1051622
- 851587
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2851377- 1191289
Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä201220Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241170