Mistä saisi nykyään nuorempia huoria 18-20wee. Jossain seksitreffeissä keski ikä on 40 hujakoilla, vanhat mummotkin tyrkyttää itteensä samalla tavalla kuin muinaisella 70-luvulla. Liekö tallinnassa?
Nuorempia huoria
7
1077
Vastaukset
- Anonyymi
Älä sekaannu lapsiin, eivät vielä tiedä mitä tekevät. Nelikymppisestä ylöspäin olevat huorat tietävät jo mitä tekevät, ovat kypsiä ja sinut itsensä kanssa. Parempia myös sängyssä!
- Anonyymi
Ne parikymppiset on halvempia ja valmiita oppimaan.. mielellään tapailis vanhempia mut niille noussut vittu päähän.
- Anonyymi
Tallinnasta saat taatusti taudin. Oma valinta..
- Anonyymi
älä mistään sivustoilta eti, meitä naisii löytää kunnolla kun vaan odottaa. jos kiinnostaa meikämandoliini, 23v ni ota yhteyttä kikissä alexandraa231 jos haluut ni voidaan sopii useemminki
- Anonyymi
Ei tuohon huijariin ainakaan kannata sekaantua.
- Anonyymi
Seksitreffi fi sivulta olen löytänyt. Sieltä olen tavannut parikymppisiä naisia.
- Anonyymi
Jätähän ne nuoret tytöt kasvamaan ja kehittymään rauhassa. Katkeroituvat vaan raukkaparat ja tulevat tosi huono vointisiksi, kun menet särkemään heitä.
Ketjusta on poistettu 39 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881517
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101380- 751146
- 1151109
- 671078
- 75971
- 68905
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n255890Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o12831- 33813