Netin myyntipalstat ovat täynnä

Anonyymi

näitä vanhoja kinarin romppeita. On digijärkkäriä, filmijärkkäriä, putlia ja jalustoja sun muuta museokamaa ja kauppa ei tahdo käydä. Jotkut keräilijät ostelevat niitä kokoelmiinsa.
Samaan aikaan älypuhelinten myynti käy kuumempana kuin koskaan. Etenkin laatukameroilla varustetut puhelimet myydään loppuun alta aikayksikön. Tämä kertoo vain siitä, että ihmiset haluavat siirtyä nykyaikaan. Ja hyvä niin. Niin se tekniikka ja tiede kehittyy.

10

116

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
    • Anonyymi

Typerykset, älykääpiöt, vähävaraiset surkimukset, keskenkasvuiset märkäkorvat ja muut räkänokat luulevat lelukamera kännyköitä oikeiksi kameroiksi.
      Se on ikävä esimerkki suomalaisten tyhmentymisestä. Sitä tämä nykyinen some aika on, kun nuorison ei enää tarvitse osata eikä tietää mitään itse, vaan kaikki "oikea" tieto löytyy muiden samanmielisten ääliöiden joukoista netin keskustelupalstoilta.

• Anonyymi

Olen huomannut saman. Ei mene kaupaksi nuo vanhusten remppaleet edes puoli ilmaiseksi mutta kuka nykyihminen sellaisia edes huolisikaan. Aikansa kutakin.

• Anonyymi

Keskenkasvuiset räkänokat ja märkäkorvat eivät tiedä kameroista yhtään mitään.
        Eivät ne kyllä tiedä mitään muutakaan.

• Anonyymi

Digi digi. Ei nuoriso ymmärrä mitään esim. laadukkaista stereokaiuttimista ja vahvistimista. Niille riittää pakattu mp3 kännykän kylkiäisinä jaetuista nappikuulokkeista.

• Anonyymi

Sentakia musiikkikin on ylikompressoitu piloille aina 90-luvulta lähtien kun ei ihmiset välitä laadusta enää..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sentakia musiikkikin on ylikompressoitu piloille aina 90-luvulta lähtien kun ei ihmiset välitä laadusta enää..

Kuulokkeet vie myös kuulon.
        Nykynuorille pitää olla, kuten ennen vanhaan: "Painakaa vain nappia niin Kodak hoitaa loput"

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuulokkeet vie myös kuulon.
        Nykynuorille pitää olla, kuten ennen vanhaan: "Painakaa vain nappia niin Kodak hoitaa loput"

Nykynuoriso on selvästi tyhmempää kuin aikaisemmin. Niitä nykyisiä märkäkorvia ei kiinnosta enää hankkia yksinkertaistakaan tietoa itse tutkimalla ja lukemalla. Ne ovat aina ensimmäiseksi kyselemässä kaikkea kaiken maailman keskusteluista toisilta samanlaisilta yhtä tietämättömiltä märkäkorvilta.

• Anonyymi

Mutta onhan niissäkin jotain kierrätettäviä metalleja sun muuta. Kiertoon vaan. Kuka niitä enää mihinkään tarvitsee?

• Anonyymi

Verkon painoja nuo ovat.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      68
      2630
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      62
      2582
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1762
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1597
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1510
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1450
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1372
    8. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1223
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1177
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      25
      1096
    Aihe