,,,,,,ei ole verenpaineita koholla, korvat putsattu, ja en ole ollut enää kovassa melussa duunissa, onko jollain samanlaisia oireita?
Korvat humisee
3
138
Vastaukset
- Anonyymi
Verenpaineen ei tarvitse olla koholla , korvat voi humista myös jos paine alhaalla. Näin on itselläni ollut jo vuosikymmenet. Itse luulin tukkoilun ja huminan johtuvan vaikkuisista korvista kunnes lääkäri katsoi ja totesi korvat puhtaiksi. Sitten kysyikin mikä on verenpaine ollut ja mittasi senhetkisen ja sanoi sitten oireilun johtuvan alhaisesta verenpaineesta. Mulla aina kun paineet jostain syystä tippuu menee korvat tukkoon ja humina alkaa, pika-apu siihen on ollut suola, sitä olen ottanut joko karkeaa merisuolaa pari raetta tai sitten ihan hienoa suolaa pikkuisen. Varsinkin kesähelteillä olen joutunut useamminkin käyttämään kun paineet tippuu alle 100/60.
- Anonyymi
Milloin olet käynyt kuulokokeessa?Syytä varata terveyskeskus tai työpaikka lääkärin aika: Kuulokoje. Mikä sen tulos on laittavat sitten sinut jatkotutkimus kuulo plk.
- Anonyymi
hyvinkin mahdollista että korvissa ja kuulossa on vikaa. Humina on kuuloaistimus ja jos kuuloelimet ovat vaurioituneet tai rappeutuneet tavalla tai toisella niin helposti on huminaa ja vinkunaa. Tinnitus vain yhtenä esimerkkinä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997750- 1075577
- 2754831
- 494753
- 733513
- 502798
- 582487
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222438Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292392- 412264