Onko kokemuksia, että saako opintolainaa täyden 650e/kk, jos on osittaisella opintovapaalla ja saa aikuiskoulutustukea. Vai määräytyykö summa, jotenkin opintoihin käytettyjen päivien mukaa. Tarkoitus tehdä töitä 3pv viikossa.
Kelan sivuilta tätä tankkasin, mutta en kyllä löytänyt ihan selkeää vastausta tähän.
Osittainen opintovapaa ja opintolaina
4
2386
Vastaukset
- Anonyymi
Opintolaina on kaikki tai ei mitään, ei sitä ole porrastettu. Pankin kanssa tosin voi sopia vähemmästä kuin maksimi.
- Anonyymi
Jos saat aikuiskoulutustukea olet työsuhteesta opintovapaalla, joten et ole oikeutettu opintolainaan.
No kyllä todellakin saa opintovapaalla opintolainaa. Kelan sivuilla ihan oma kohtansa mistä hakea tähän valtion lainantakausta.
Aikuiskoulutustukea voi saada vaikka tekisi töitä. Katsos kun voi olla osittaisella opintovapaalla.
- Anonyymi
Olen ammattikorkeassa osittaisella opintovapaalla omasta työstäni. Teen töitä 3 pvä/vko. Saan aikuiskoulutustukea jos tulot ovat vähäiset (täytyy hakea erikseen joka kuukausi) ja olen saanut opintolainaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881567
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla121440- 981380
- 691250
- 1161150
- 911100
- 69961
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n256948Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o18915- 37887