Hotellisuosituksia kaupungista 2022

Anonyymi

Rodoksella on tullut käytyä, mutta majoituttu aina muualla, kuin kaupungissa.
Suosituksia siis hotellista, mukana lapsia 11v ikäisestä ylöspäin. Meitä siis 5 hengen perhe.
Emme välttämättä tarvitse allasaluetta.
Lyhyt matka uimarannalle plussaa, merinäköala, hotellihuoneen hyvä wc tila on eduksi.(tilava)
Lähellä olevat aamias/ brunssipaikat .
Mitä suosittelette?

6

1735

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Hotelli Mediterranean on tyynellä rannalla, vain katu erottaa sen uimarannasta. Aamiainen tarjoillaan tietysti hotellissa.

• Anonyymi

Ok,käynkin tsekkaamassa tuon.
      Itse en halua hotelliaamiaista, siksi kyselen paikkoja muualta

• Anonyymi

"Itse en halua hotelliaamiaista,"

Ei hotellin aamiaista tarvitse tietenkään syödä, jos ei halua. Käytännössä tietysti kaikki vähänkin tasokkaammat hotellit sisällyttävät aamiaisen tarjontaansa. Vain joissakin viheliäisissä murjuissa aamiaista ei ole tarjolla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Itse en halua hotelliaamiaista,"

Ei hotellin aamiaista tarvitse tietenkään syödä, jos ei halua. Käytännössä tietysti kaikki vähänkin tasokkaammat hotellit sisällyttävät aamiaisen tarjontaansa. Vain joissakin viheliäisissä murjuissa aamiaista ei ole tarjolla.

Vai niin. Aloittaja kyllä kysyi muutakin mutta sinä olet niin tyhmä ettet ymmärrä ja kommentoit omasta mielestäsi jotain tosi nokkelaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vai niin. Aloittaja kyllä kysyi muutakin mutta sinä olet niin tyhmä ettet ymmärrä ja kommentoit omasta mielestäsi jotain tosi nokkelaa.

"Aloittaja kyllä kysyi muutakin"

Ainoa kysymys aloittajan postauksessa on "Mitä suosittelette?" Hän odottaa toki vastauksia esimerkiksi brunssipaikoista, mutta niitähän Rodoksen kaupunki on pullollaan, joten sellainen on hotellialueella aina lähellä, enkä siksi siihen puuttunut.

Kukaan tavallinen turisti ei voi tietää hotellien jokaisen huoneen wc:n kokoa, koska ne vaihtelevat joskus paljon jo yhdessäkin hotellissa. Itse olisin sitä paitsi kiinnostuneempi suihkuhuoneen koosta kuin wc:stä, mutta ehkä perhe menee vessaan yhdessä!

• Anonyymi

En tiedä yhtään hotellia Rodoksen kaupungissa, jossa ei tarjoiltaisi aamiaista. Vessojen koosta en osaa sanoa mitään varmaa, mutta merinäköalan saa ainakin Cactuksesta ja Rivierasta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      68
      2620
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      62
      2572
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1762
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1587
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1510
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1450
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1362
    8. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1213
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1167
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      25
      1096
    Aihe