Aina epäillään minun kirjoituksia ja aloituksia. Kukahan tämän kirjoituspalstan omistaa?Luullaan että olen naapuripitäjästä ja muka nimikin tietetäään höpö höp
Salaperäinen trolli vai trulli
4
144
Vastaukset
- Anonyymi
itse sinä niitä provojuttuja tänne kirjoittelet niin on syytäkin sanoa.
kakkavessoja keskustaan, dinolandia, citymarkettia muka, pelihalli pieruli, sirkuskoulu vajakki jne jne kenen tekeleitä nuo muka olisi kuin siun? - Anonyymi
Oot tyhmä, kun tuollaista kirjoitat, etkö muuten saa itseäsi esiin, Juudas tule ulos kaapistasi Jones baarin vessassa sinulle on varattuna vaseliinia ja kyllä.
Sama reikä, ei voi erehtyä. - Anonyymi
Rakkaalla lapsella monta nimeä. Reppana,Juudas Koski , Nostatteko omaa sairasta omaatuntoa kehuvilla kirjoituksilla? Ei kehun hiukkastakaan. Heikosti on henkine tilanteenne Olisi turpa rullalla jos joutuisitte kirjoittamaan omalla nimellänne . Voi tätä VIHAN määrää.
Mielensäpahoittaja - Anonyymi
Pöljä
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 903255
- 883033
- 681872
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191832- 301757
- 211701
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341369- 481327
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91319