Suomi kykenemätön tekemään omia päätöksiä, heitetään arpaa mistä maasta mallit

Anonyymi

Suomi ei ole todella loogisen ajattelun suhteen omavarainen eikä myöskään kekseliäisyyden, nyt heitetään arpaa koronan suhteen mistä maasta mallit otettaisiin. Lähinnä kai heikoimman moraalin maista. Ei tehdä päätöksiä oman maan asukasluvun maantieteellisen jakautuman mukaan eikä sairastumiskäyrien mukaan, vaan kiire on päästä tiheästi asuttujen maiden sairastuneiden ja kuolleiden lukuihin mukaan. Samaa on tehnyt jo kauan viihdeala, sillä melkein kaikki tvc-ohjelmat on kopioitu muista maista, kuten " poista maski", "ensi treffit alttarilla" jne.. Meillä ei kerta kaikkiaan oma äly eikä edes mielikuvitus riitä eikä ainakaan niihin luoteta. On tietysti hyvä asia jos pystytään valitsemaan parhaat asiat muista maista, ja jos saadaan jo valmista kokemusperäistä tietoa. mutta miten voi olla parasta, että kaikki rajoitukset ollaan poistamassa, vaikka meillä rokotuskattavuudetkaan eivät vielä ole tavoittaneet muiden maiden eli mallimaisen tasoja. Lisäksi kun rokoteet ja itse sairauskaan ei anna kuin lyhyen ajanjakson immuniteetin, vastoin kaikkia muita aikaisempia tunnettuja virustauteja. Lisäksi melko pieni joukko ihmisiä sotii rokotteitakin vastaan, mutta todella suurella rinta-äänellä. Uskovat oman immuniteettinsa kestävän eikä muista väliä. Nyt hallitus on heittämässä oman onnensa nojaan ainakin kaikki iäkkäämmät, lapset ja nuoret, immuniteetiltaan keskinkertaiset tai huonot, sekä ihmiset, joiden on pakko tehdä työtä tai olla tekemisissä lähikontakteissa maskittomien ja ilman suojaa olevien ihmisten mahdollisesti asiakkaiden kanssa, tarkoitan ilman suojaa olevilla myös niitä joiden rokotesuoja on päättymässä, tai jotka eivät sitä ole rokotuksen tai edes tautia sarastumisien kautta saaneet. Vapautus on ehkä kohdallaan tilaisuuksissa, joihin ei kenenkään ole pakko mennä, mutta kaupat, apteekit, koulut ja työpaikat ja bussit, ovat tiloja joita ei pysty kaikki ainakaan itse omalla toiminnallaan tai omasta tahdosta välttämään. Kuka tässä pakottaa nyt ja ketä. porataan pakkorokotuksia ja pakkomaskia, suurempi syy itkuihin on nyt pakkosairastumiset, ajaminen suojattomana esim pakkotöihin.

0

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
        Ikävä
        85
        7475
      2. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
        Ikävä
        96
        5414
      3. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
        Ikävä
        259
        4635
      4. Haluun sua niin paljon

❤️🥰🥹 Miehelle
        Ikävä
        44
        4525
      5. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
        Ikävä
        62
        3267
      6. Mitä palveluita mies..

Haluaisit tilata minulta? -N
        Ikävä
        49
        2695
      7. Olet oikeasti ollut

Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.
        Ikävä
        22
        2368
      8. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
        Ikävä
        49
        2333
      9. Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit

Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘
        Ikävä
        29
        2332
      10. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
        Ikävä
        41
        2194
      Aihe