Miten cheffit suhtautuu grilliherkkujen maustamiseen käytettyjen tahnojen lisäämiseen keittoihin? Siinähän rakenne katoaa ja maku lavenee. Pitäisikö pysytellä jauheissa, jotka ensin kuumassa öljyssä herättelee?
Sinapin ja/tai ketsupin lisääminen keittoon
7
700
Vastaukset
- Anonyymi
Jos itse maustaa niin mikä ettei, mutta kaupan lihoissa harvemmin niin hyvänmakuisia, turhaa öljyäkin tulee.
- Anonyymi
Kun tekee itse ruokaa saa siihen laittaa ihan mitä tahansa. Minä laitan ketsuppia nakkikastikkeeseen ja konjakkisinappia lihapullakastikkeeseen. Molemmat kastikkeet ovat perinteisiä ruskeita kastikkeita, jotka noin maustan.
- Anonyymi
Hernekeittoon tulee sinappia lisättyä.
- Anonyymi
Voi laittaa myös leivän päälle jos ei satu muuta olemaan, kanamunan päälle käy hyvin.
- Anonyymi
Meillä jokainen laittaa omaan annokseensa, jos haluaa. En koskaan laita sitä soppaan valmiiksi.
- Anonyymi
itse tykkään lisätä pienen pöräyksen soijaa ja ketsuppia
- Anonyymi
Käytän monesti kasviskeitossani kurkkumajoneesia, tabascoa, ja maitoa. Juomana toimii soijavesi tai piimämaito.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 903255
- 883033
- 681872
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191832- 301757
- 211701
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341369- 481327
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91319