Tui tui sukankutoja

Anonyymi

Nyt toinen valmis ja toista neulon. Niistä vaan pitäis tulla täydelliset sinulle RAKKAUTENI ❤. No katotaan, lähetän ne sitten syndelahjaksi 😘☺. SINÄ täydellinen SINÄ !!!❤😘

9

67

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mitähän hittoo olen taas säätänyt, kun ei tule nimimerkilläni sarai, no en haltsaa näitä juttui.....😕 miks tää nyt heittää mun jutut anonyyminä ?!

• No nyt taas, tuli toi mun nimimerkki esiin.... ehkä en kuitenkaan itse säädä, vaan joku muu... 😂😂😂

• Mut säätäkää minun puolestani, kai joku siitä jotain nautintoo saa 🤔, nautintonsa kullakin ☺😙

• Sarai kirjoitti:

Mut säätäkää minun puolestani, kai joku siitä jotain nautintoo saa 🤔, nautintonsa kullakin ☺😙

Sen verran olen joskus lukenut raamattua, et saaran nimi oli alunperin sarai, ja kun nimeni sari on lähtenyt tuosta saarasta, ni minua kiehtoo hitosti muuttaa etunimenikin , sitten kun sukunimeni vaihdan, mitä mieltä olette ? Eks SARAI ois ihan hieno nimi ? Sareja on niin paljon !!😁😁

• Sarai kirjoitti:

Sen verran olen joskus lukenut raamattua, et saaran nimi oli alunperin sarai, ja kun nimeni sari on lähtenyt tuosta saarasta, ni minua kiehtoo hitosti muuttaa etunimenikin , sitten kun sukunimeni vaihdan, mitä mieltä olette ? Eks SARAI ois ihan hieno nimi ? Sareja on niin paljon !!😁😁

Kai joku/ jotkut 😂 , heittää nyt tonne nimi viestittelyyn et rakastaa saraita 😂😂😂😂, no voin tehdä sen vaikka itse 😁. No minä RAKASTAN vieläkin SATUA ❤. Vaiksen olekaan ekana nähnyt, ku se oli se kätilö ☺. Mut.... hm ootteko ihan tosissanne ?! Uskomatonta skeidaa, toi on mun, minä näin sen ensin ??? Naisiahan ei ole kuin se 4miljardii ? tai jotai ?! 🤔🤔🤔

• Sarai kirjoitti:

Kai joku/ jotkut 😂 , heittää nyt tonne nimi viestittelyyn et rakastaa saraita 😂😂😂😂, no voin tehdä sen vaikka itse 😁. No minä RAKASTAN vieläkin SATUA ❤. Vaiksen olekaan ekana nähnyt, ku se oli se kätilö ☺. Mut.... hm ootteko ihan tosissanne ?! Uskomatonta skeidaa, toi on mun, minä näin sen ensin ??? Naisiahan ei ole kuin se 4miljardii ? tai jotai ?! 🤔🤔🤔

Menetin taas kaikki kuvani kännystä 😕. Mut nyt on yksi upee HYMY kuva !!!!! Oot upee 😘

• Sarai kirjoitti:

Menetin taas kaikki kuvani kännystä 😕. Mut nyt on yksi upee HYMY kuva !!!!! Oot upee 😘

Se valo vielä puuttuu, mut .....☺❤

• Sarai kirjoitti:

Se valo vielä puuttuu, mut .....☺❤

Mut ...sinä & minä ❤. Olen nähnyt kuviasi ☺❤, tiedän joka kuvan jossa ajattelet minua, niissä on valo❤. Ai niiiiiii ...oon vaan .... 😂😂😂😂😘

• Sarai kirjoitti:

Mut ...sinä & minä ❤. Olen nähnyt kuviasi ☺❤, tiedän joka kuvan jossa ajattelet minua, niissä on valo❤. Ai niiiiiii ...oon vaan .... 😂😂😂😂😘

Rakastan sinua ❤.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      88
      1517
    2. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      10
      1380
    3. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      75
      1146
    4. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      115
      1109
    5. Katsotko mieluiten

Kaivatussasi mitä?
      Ikävä
      67
      1078
    6. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      75
      971
    7. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      68
      905
    8. Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan

Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n
      Maailman menoa
      255
      890
    9. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      12
      831
    10. Pidätkö kaivatustasi

Minkä vuoksi erityisesti? Mikä hänessä vetoaa?
      Ikävä
      33
      813
    Aihe