Yli vuosi sitten tajusin että kaikki ei ole hyvin. Sitä ennen olin laihduttanut puoli vuotta kun olin 12-vuotias. Vuosi sitten söin vielä noin 1000 kcal päivässä. Viime keväänä enää 300. Kesällä ja nyt syksyllä meni paremmin mutta tässä sitä taas ollaan pitämässä kirjaa kaloreista ja piilottelmassa ruokaa. Aina ennen on ollut selvää, että en halua syödä, eikä tee mieli syödä. Nyt tilanne on eri. Minun tekee mieli syödä koko ajan ja ahmia jotakin hyvää mutta en halua. En siis koskaan kuitenkaan ahmi. Vaikka pelkäänkin sitä niin välillä unelmoin että vetäisin litran pirtelöä yms. Sitten mietin että ehkä joskus pystyn siihen. Auttakaa, pelkään että oikeasti kohta ahmin!!!! Nyt syön 600 kcal päivässä, viikonloput 650. Onko se liikaa?
Ristiriitaisia tuntita :(((
Anonyymi
2
171
Vastaukset
- Anonyymi
Terveys kärsii noin alhaisella kalorimäärällä. Nälkä ja halu ahmia on normaali reaktio saada energiaa.
- Anonyymi
Voi luoja.Ei ole liikaa vaan liian vähän.Anorektikot on just tollasia.Syö muutama sata kaloria ja ihan kauheeta kun on liian paljon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 953313
- 883063
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201883- 681882
- 321809
- 211721
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341409Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91329- 481327