Kappossa on ilmeisesti joku kämppä laitettu joko paskaksi tai sitten vuokranantaja heittänyt huonekalut pihalle.
Kapponkadulla asunnon tyhjennys?
9
946
Vastaukset
- Anonyymi
Ne huonekalut olleet siinä metsänreunassa jo perjantaista lähtien. Vaikuttaisi olevan joku asunto putsattu.
- Anonyymi
Raisiossa on näitä mettäteitten varsille hylättyjä huonekaluja tavattu aiemminkin. Yleensä siinä on sänkyjä, joustinpatjoja, joitakin tuoleja, pöytä... Mahtaisko olla jokin tilapäisasuntoja hankkinut taho asialla... Eivät osaa viedä takaisin kierrätyskeskukseen.
- Anonyymi
Kapponkadun tapaus oli "ulosotto" eli velkojat asialla.
- Anonyymi
ei ollut
- Anonyymi
Kuukauden ensimmäinen lauantai on velkojen erääntymis päivä jotenka sikäli tuo ei yllätä kyllä yhtään.
- Anonyymi
Mä oon velkaa perintätoimistolle ja mun velan maksupäivä on ensi tiistai jotenkan ei se oo kuukauden eka lauantai.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä oon velkaa perintätoimistolle ja mun velan maksupäivä on ensi tiistai jotenkan ei se oo kuukauden eka lauantai.
Velat on maksettava tavalla tai toisella. Tosin perintä on sitten eri tahoilla erillaista.
- Anonyymi
Presidentti kertoo olevansa monen eurooppalaisen tavoin onnekas, että on elänyt rauhan aikana.
– Olemme ehkä liiankin tottuneita turvalliseen ja kauniiseen elämään. Olemmeko unohtaneet kyvyn ymmärtää, että uhkia on olemassa, Niinistö kysyy - Anonyymi
Kapponkadulla narkkareita nyt riittää ja varmasti jatkossakin huonekaluja löytyy sieltä ulkonta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e651977- 1041901
- 1441649
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151641- 1031609
- 851587
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2851357- 1191289
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241160- 701132