Työantaja tarkistaa luottotiedot

Anonyymi

Eräässä työpaikkailmoituksessa (pankkiin) mainitaan, että tarkistavat luottotiedot ja aiempi maksuhäiriömerkintä estää paikan saannin. Mutta entä jos luottotiedot ovat nykyisin kunnossa ja merkintä on ollut ja mennyt vuosia sitten? Aika kamalaa,jos jo hoidettu asia on loppuelämän riippakivi. Maksuhäiriömerkinnät poistuvat kuitenkin lopullisesti, eikö?

6

138

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kyllä ne poistuu sieltä. Voit itse tarkistaa ilmaiseksi kerran vuodessa luottotietosi. Samat tiedot se pankkikin saa, niin siitä vaan hakemaan työpaikkaa.

• Anonyymi

Entä jos kysytään aikaisemmista merkinnöistä, sanonko vaan kirkkain silmin, että ei ole? Jos tarkistavat luottotiedot ja ne ovat kunnossa, niin eihän ne jostain ihmeen kautta vielä näy?!

• Anonyymi

jos työssänsä joutuu tekemisiin toisten rahojen kanssa niin onhan se iso riski palkata pankkiin töihin ihminen jolla on luottototiedoissansa häiriömerkintöjä. Asiakas ei ainakaan luota sellaiseen pankkityöntekijään pennin vertaa.

• Anonyymi

Lueppa aloitus uudestaan. Kyseessä on henkilö, jonka luottotiedot ovat kunnossa. Vaan miten sillä on merkitystä, että joskus ollut merkintä jos se ei missään enää näy.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lueppa aloitus uudestaan. Kyseessä on henkilö, jonka luottotiedot ovat kunnossa. Vaan miten sillä on merkitystä, että joskus ollut merkintä jos se ei missään enää näy.

Mutta on ollut merkintä ja vaikeuksia ja se on taakkana. Työnantajalla on oikeus valita itselleen sopivat työntekijät. Itse pankissa työssä olleena edellisessä elämässä kauan sitten henkilöstä päällikkö tutki henkilökunnan - merkkiset saldot ja jos oli lipsahtanut, nii joutui välittömästi haastatteluun ja tekemään selvityksen missä vika.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta on ollut merkintä ja vaikeuksia ja se on taakkana. Työnantajalla on oikeus valita itselleen sopivat työntekijät. Itse pankissa työssä olleena edellisessä elämässä kauan sitten henkilöstä päällikkö tutki henkilökunnan - merkkiset saldot ja jos oli lipsahtanut, nii joutui välittömästi haastatteluun ja tekemään selvityksen missä vika.

Vaan jos tarkistetaan luottotiedot ja ne ovat kunnossa, eihän työnantaja tai kukaan näe jos joskus on ollut merkintä. Mikäli 2-kymppisenä teit virheen, et voi 5-kymppisenä olla pankissa töissä? Eihän se mikään rikosrekisteri ole.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      74
      3042
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      71
      2911
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1842
    4. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      19
      1762
    5. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      27
      1671
    6. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1667
    7. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1630
    8. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1317
    9. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1293
    10. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1289
    Aihe