Taas viime yönä käsi kävi. Hyvin se tuntuu vaik o eri sängyt ja vierekkäin. Tois viikol 5 yötä peräkkäi...
Herään heiluvaan sänkyyn
4
249
Vastaukset
- Anonyymi
Kyl MÄÄKI pelästyin
Mutta se oli mun oma käsi....
har-ahr-ahr-ahr-ahr-ahr-ahr-ahr-ahr-har-ah-ha-shdsalfsaädsäsäsässäsä - Anonyymi
Kiristä sängyn ruuvit ja mutterit. Muuten sänky hajoaa.
- Anonyymi
Mitä sinä siinä vieressä ärjötät ja kitiset.
Siinähän sulla on valmis peli, ei muuta kuin hyppäät sen päälle ja annat mennä. - Anonyymi
Herään hiestä märkänä että caveman designiin tulee joku puuttumaan brutaalisti :(
Miehen tietokonenurkka sotkee sisustus-flown :(
Vierailija
klo 9:19 | 27.5.2020
"Onko muilla ongelmaa? Olen koittanut sisustaa kodistamme harmonista vaaleaa, modernia. Mutta yksi eye-sore on miehen tietokonenurkka. Iso musta laatikko pöydän alla, musta ruma näyttö. Lapsen turvaistuimelta näyttävä räikeä "pelituoli"..
Onko vinkkejä miten tuosta saisi flowhun sopivan? Olen ehdottanut että tietokoneen voisi esim. maalata tai koristella, mutta vastaus on aina "ei".
Miehelle läppäri kouraan ja kammottava tuoli ulos.
Ei nykyään tarvita enää mitään järkyttäviä mustia laatikoita, läppäri jaksaa pyörittää samaa dataa.
Onneksi heitin sekä mihen, että kammottavat kaiuttimet ja seinän kokoisen tv:n ulos. "
https://www.vauva.fi/keskustelu/3770955/miehen-tietokonenurkka-sotkee-sisustus-flown?utm_source=iltasanomat&utm_medium=vauvafi-box&utm_campaign=viihde&utm_content=2-miehen-tietokonenurkka-sotkee-sisustus-flown
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881527
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101390- 751306
- 681226
- 1151119
- 75991
- 68915
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n255910Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o12851- 33833