Eilen oli mukava päivä. Sinun seurasi piristää aina, jos joskus vaan voisin sanoa sen ääneen. Tyydyn haaveilemaan mitä jos.
Jos meistä tuleekin vain ystäviä
28
1501
Vastaukset
- Anonyymi
No niin kai minäkin.
Aikoo viälä kuitenkin on ihan ok.
Mutta eilenkin tuntui tosi kippeesti kolme pistoo sydämmeen.
Verenkierrosta vain johtuu, muita syytä En keksi sille. - Anonyymi
Mie luulin et me oltiin jo.
- Anonyymi
Kyllä sen voi niinkin ajatella. Onhan tässä jo henkilökohtaisia asioita jaettu puolin ja toisin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä sen voi niinkin ajatella. Onhan tässä jo henkilökohtaisia asioita jaettu puolin ja toisin.
No ehkäpä sitten?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ehkäpä sitten?
Katsotaan ja kuunnellaan kevättä.
- Anonyymi
Samat aatokset
- Anonyymi
Katsees ja äänensävys sen kertoo ☺
- Anonyymi
Ystävyyskään ei haittaa. Kun kuulin äänesi edellisen kerran, rutistin tyhjää pahvilaatikkoa, koska oli pakko saada purkaa ihana olo johonkin.
Mitä jos.. Kuitenkin...- Anonyymi
Mutta haluaisin silti kyllä enemmän...
- Anonyymi
No, sitten ei kai voi mitään. Susta kiinni. Pallo sulla.
- Anonyymi
Leikkiin tarvitaan aina kaksi.
- Anonyymi
Niinpä ja jotkut asiat ovat sanomatta ääneenkin selviä.
- Anonyymi
Niin oli kiva päivä, piristit sitä.. Kunhan nyt edes ystäviä..
- Anonyymi
Varmasti ainakin sitä.
- Anonyymi
Minusta voi tulla ystävä vain sellaisen ihmisen kanssa, jonka tunnen hyvin ja jonka kanssa olen ollut paljon tekemisissä usean vuoden ajan.
- Anonyymi
Kiitos tiedosta vaan
- Anonyymi
Hittaasti se lämpimän minäkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos tiedosta vaan
Ei ollut multa tuo. Ei tarvii tuntee vuosia ollakseen ystävä, jostainhan se ystävyyskin alkaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ollut multa tuo. Ei tarvii tuntee vuosia ollakseen ystävä, jostainhan se ystävyyskin alkaa.
Joo. Kukin tallustaa tyylillään.
- Anonyymi
En tiedä onko meistä ystäviksikään. Ei varmaan mihinkään näillä tuntemisella ja halulla keskustella.
- Anonyymi
Olis halua keskustella irl, mutta sillä miehellä ei.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näin mä siis ainakin luulen. Hänen on tietysti vaikea sanoa suoraan, että olen häiritsevä ja ärsyttävä ihailija.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko kuvia naisesta miehellä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko kuvia naisesta miehellä?
On kuvia
- Anonyymi
Kyllä hyvät ystävät ja lähimmäiset voi aivan hyvin lämmittää toisiaan pikkusen saman peiton alla, ei se ole keltään pois 😘
- Anonyymi
Taitaa olla peiton alle matkaa....
- Anonyymi
Onko se sinun ongelma?
- Anonyymi
Mikä sinne peiton alle on kiire, sitähän nyt saa muutenkin, ja on paljon paljon mukavampi pelehtiä ilman peittoa valot päällä. Kannattaa kokeilla. Tietenkin pitää olla lämmöt kohillaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374875Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4981541Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77923
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59850
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48758Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses57717