Olen tavannut kyseenalaistaa poliisihevosten käytön poliisin toiminnassa. Kysymyksessä on eläin, joka säikkyy omaa varjoaankin, tuulen liikkeelle pistämää muovipussia, kaukana seisovaa kuvaajaa tai pelkästään sitä, että puun latvus kahisee.
Jos tällaista hyödytöntä elikkoa on vara elättää veroeuroin, niin miksi poliisi ei voisi ottaa käyttöön myös poliisipurjeveneitä. Niissä voisi olla räikeät purjeet poliisin tunnuksin ja ne voisivat pelkällä näkyvyydellään luoda yleistä järjestystä ja turvallisuudentunnetta.
Veneen luonteesta tarkoitukseen en osaa sanoa. Ehkä jokin raaseri vai sittenkin homeskanditankki, perinteinen panssariajoneuvo?
Purjehduspoliisi
6
67
Vastaukset
- Anonyymi
Ei kun trimaraani tietysti. Sillähän ottaa hyvissä olosuhteissa liukuvankin veneen kiinni. Waterworld-elokuvassakin Kevin Costner meni sellaisella aika haipakkaa. Pääsi pakoon vesijettejä...
- Anonyymi
Mutta kun valtion hevoslaitoksen johtaja saa 20000€ /kk niin mistä se sitten saisi rahaa jos hepukat lopetetaan? Vai oliko 22t€/kk.
- Anonyymi
Purjehduspoliiseja löytyy jokaisesta seurasta ja liikkuvia purjehduspoliiseja likimain jokaisesta saariston vierassataman saunasta. Erityisen paljon purjehduspoliisipartioita on seurojen retkisatamissa.
- Anonyymi
Mistä näitä typeriä aloituksia kumpuaa?
- Anonyymi
Tämä tuli ihan mun näppäimistöltä. Ajattelin, että se on viaton eikä herätä kenessäkään pahaa mieltä, mutta ihmisiä on niin moneksi.
- Anonyymi
Aina voi mielensä pahoittaa, jos oikein yrittää...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 732805
- 632694
- 681792
- 241637
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä151568- 201560
- 151412
- 481267
- 381243
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91229