https://alfatvuutiset.fi/karajaoikeus-jatkaa-maanantaina-paivi-rasanen-ja-desmond-tutu-vihaa-syntia-rakasta-synnintekijaa/?utm_source=rss&utm_medium=rss&utm_campaign=karajaoikeus-jatkaa-maanantaina-paivi-rasanen-ja-desmond-tutu-vihaa-syntia-rakasta-synnintekijaa
Kirjoituksessaan Räsänen käy vielä kerran läpi sekä syyttäjän pääväitteet että oman vastineensa niihin. Saattaa olla, että Räsäsen puolustusasianajaja Matti Sankelo tulee käyttämään joitakin kirjoituksen argumenteista omassa loppupuheenvuorossaan. Oikeudenkäynti alkaa maanantaina klo 12.30 ja sen kestoksi on arvioitu noin kolme tuntia. Oikeuden puheenjohtaja Tuomas Nurmi evästi muutama viikko sitten oikeudenkäynnin ensimmäisen osan päätteeksi sekä puolustusta että syyyttäjää: Kannattaa olla lyhyt, että jaksamme kuunnella, selkeä, että ymmärrämme ja vakuuttava on myös hyvä olla.
AlfaTV Uutiset on maanantaina paikalla oikeudenkäynnissä ja raportoi siitä ensin näillä nettisivuilla ja lisää vähän myöhemmin illan uutislähetyksessä klo 20.15
AlfaTV Uutiset on maanantaina paikalla oikeudenkäynnissä! Onko YLE?
Anonyymi
2
744
Vastaukset
- Anonyymi
Veikkaan, että YLE:llä ei ole kovin suurta kiinnostusta, kun syytteet ovat osoittautuneet perusteettomiksi. Ei ole siis YLE:n toimittajien agendan mukaista antaa asialle enempää tilaa.
- Anonyymi
Tämä onneton akka heti tuomiolle
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857505- 965424
- 2614669
- 444555
- 643302
- 502728
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222378- 512362
Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292352- 412214