Onko kukaan vuokrannut omakotitalosta huonetta air bnb:n kautta? Mietinnässä sen kokeilu, kun huoneita on tyhjillään useampia. Talo on vielä pankin, eli lainaa maksettavana, mutta voinko vuokrata siitä huonetta /huoneita muille? Estääkö mikään laki yms?
Air bnb kokemuksia
4
141
Vastaukset
- Anonyymi
Ei, mikään laki ei estä vuokraamasta.
Mutta kannattaako se vuokraaminen? Muutamalla kympillä vuorokaudessa se vuokralainen käyttää vessaasi, keittiötäsi ja voi pahimmillaan olla kuristajaraiskaajamurhaaja (etukäteen ei voi tietää). Itse en ventovieraita kotiini päästä, saatavilla oleva rahallinen korvaus kun ei millään tasolla vastaa riskejä, vaivaa ja epämukavuutta.- Anonyymi
Olen matkailualalla jonkin verran ollut, ja tiedän aika hyvin millaisia "tietyn" genren matkailijat ovat. Vakuutus korvaa aika hyvin jos jotakin lähtee, siksi kassakaapissa onkin arvokkaimmat. En muutamaan kymppiin ketään kyllä ottaisi, se ei olisi vaivan väärti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen matkailualalla jonkin verran ollut, ja tiedän aika hyvin millaisia "tietyn" genren matkailijat ovat. Vakuutus korvaa aika hyvin jos jotakin lähtee, siksi kassakaapissa onkin arvokkaimmat. En muutamaan kymppiin ketään kyllä ottaisi, se ei olisi vaivan väärti.
"Olen matkailualalla jonkin verran ollut, ja tiedän aika hyvin millaisia "tietyn" genren matkailijat ovat. Vakuutus korvaa aika hyvin jos jotakin lähtee, siksi kassakaapissa onkin arvokkaimmat. En muutamaan kymppiin ketään kyllä ottaisi, se ei olisi vaivan väärti."
Useimmilla paikkakunnilla saa hotellihuoneen alle satasella vuorokaudessa, niin mitä uskoisit saavasi huonevuokrauksella, 30 €/vuorokausi? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Olen matkailualalla jonkin verran ollut, ja tiedän aika hyvin millaisia "tietyn" genren matkailijat ovat. Vakuutus korvaa aika hyvin jos jotakin lähtee, siksi kassakaapissa onkin arvokkaimmat. En muutamaan kymppiin ketään kyllä ottaisi, se ei olisi vaivan väärti."
Useimmilla paikkakunnilla saa hotellihuoneen alle satasella vuorokaudessa, niin mitä uskoisit saavasi huonevuokrauksella, 30 €/vuorokausi?Reilusti enemmän, koska matkailukaupunki, ja hintataso yleisesti 90-200 e/vuorokausi riippuen mitä tarjoaa vieraille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1038152- 1075677
- 2815067
- 494993
- 763767
- 562990
- 662707
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222528Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292512- 432431