Pidän tosi paljon naisen pyllyn nuolemisesta. Kiva asento on, kun vaimo menee kyljelleen ja levittää pepun esille. Laitan tyynyn pään alle ja alan lipsuttamaan. Rento asento... hyväilen samalla käsin ja kuuntelen raskasta huokailua. Kun peppu alkaa rentoutuun ja pehmeneen, otan takaapäin dippailen munaa vähän sisään ja nuolen välillä, dippaan syvemmälle ja nuolen lisää... kunnes painan ihan pohjaan saakka. Munan haluaisin työntää välillä vaimon suuhun, mutta vielä ei suostu ottaan. Ei se puhdas pylly millekään maistu...
Nuoleeko muut miehet näin huolellisesti? Entä tytöt, tykkäättekö?
Dippailua peppuun ja nuolemista
2
140
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä meillä kutakuinkin samalla kaavalla..,vaimo tosin kontallaan tai sängyn reunalla pylly pystyssä,todella huolellinen nuolenta ja hyväily..,kieleen tuntee kun tämän ihanuuden pyllyn silmä alkaa rentoutumaan ja avautumaan,sitten hiljalleen munan painaminen reikään,usein vaimo haluaa itse peruuttaa pyllynsä minun munaa vasten,siten pystyy itse määräämään sisäänmeno vauhdin..,hetkenpäästä saakin sitte päästellä ihan huolella tähän ihanuuden aukkoon munalla kunnolla!!,mällit pepun syvyyksiin,ja sitten alkaa munan puhdistus!,vaimo yleensä niin kiimainen että vaatimalla vaatiin ”anna se mulle suuhun”,ja putsaa sen täydellä rakkaudella!,eikä eikinä ole ollut mitään haju/maku ongelmia!,peppu aina ennen seksiä pesty aanaali ruiskulla..
Tuo pesuvaihe käy kateeksi kyllä tosissaan. Muuten kyllä juuri sitä mitä pitääkin. Naisen pylly on tarkoitettu nuoltavaksi
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 871496
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101370- 751146
- 1151099
- 661068
- 71934
- 68885
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n254881Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o12811- 33793