Onko täällä muita jotka ovat syrjäytyneet/eristäytyneet psyykelääkkeiden käytön aikana? Söin psyykenlääkkeitä 2016-2019 tänä aikana jouduin jättämään opiskelut, työt kaikki. Oloni meni niillä todella oudoksi ja huonoksi en tunnistanut itseäni enää ja päivä päivältä muutuin itselleni täysin vieraaksi joten en halunnut enää edes nähdä niitä muutamia kavereita joita vielä sillon oli tai sukulaisia. Olen nyt lopettanut lääkkeet olo on jo parempi, mutta ne jättivät jälkeensä syvät jäljet, yksinäisyyden ja syrjäytymisen. Olen pelkkä tyhjäkuori vailla mitään tarkoitusta.
Sytjäytyminen psyykenlääkkeet
Anonyymi
0
92
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1043414
- 883093
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201953- 691916
- 391898
- 221766
- 241697
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341459Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91349- 481337