vakuutus firmat

Pohjola ja A-vak huijaa reh...

Moi, auton vaihto on ajankohtainen ja samalla ajattelin tarkistaa eri autovakuutuksien hinta/laatu suhteen... Onko palstalaisilla tuoreita kokemuksia eri vakuutusfirmojen eroista?
Aikoinani vaihdoin pohjolalta a-vakuutukseen paremman hinnan ja palvelun perässä, mutta sittemmin ko. firmat "yhdistyi" joka on kyllä näkynyt myös palvelussa ja hinnoissakin. Mitä yhtiötä itse suosittelet ja miksi?

3

421

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Toni

Mulla on ollut a-vakuutus ja korvauksetkin on napsahtanut aina tilille heti.

Kaverilla on if ja ne ei meinaa maksaa mitään. 2v. odotti lunastusrahoja selvästä tilanteesta, mutta maksoivat vasta kun olisi pitänyt mennä oikeuteen! Sillä välin piti ostaa uusi auto edellisen tilalle ja ottaa lisävelkaa sen toisen auton verran.

• on ollut eri kulkuneuvojen vakuutuksia eri firmoissa yli 40 vuotta eikä kukaan ole korvannut mitään. En kyllä ole kolaroinutkaan.
        Toisaalta vastapuolen vakuutuksestahan kai ne korvaukset maksetaan? Ja kaskot omasta? Kaskoja minulla ei ole koskaan ollut - oma riski ohjaa turvalliseen ajotapaan. Ja jos vakuutusyhtiö saa kaskosta vielä korvausten jälkeenkin hankilökunnalleen palkat, johtajille optiot ja osakkaille osingot, miksi minä en ottaisi samaa riskiä samoista rahoista?

• tyttö&toyota

Tein kerran pienen soittokierroksen ja kysyin samaan autoon liikennevakuutusta ja kaskoa eri vakuutusyhtiöistä, halvin pohjantähti, toiseksi halvin pohjola, kalleimmassa päässä tapiola ja fennia.
      Pohjantähden asiakkaana olen tyytyväinen ollut jo monta vuotta, tosin korvauksia en ole tarvinnut paitsi hinausvakuutukseen kerran, jonka maksoivat mukisematta, eikä edes mennyt omavastuuta tai bonuksia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      136
      3667
    2. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      12
      2396
    3. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      37
      1955
    4. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      21
      1721
    5. Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?

Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?
      Ikävä
      30
      1493
    6. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      124
      1448
    7. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      10
      1311
    8. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      14
      1246
    9. Se oli siinä sitten

Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo
      NATO
      478
      1221
    10. Mikä sinua ja kaivattuasi

Yhdistää?
      Ikävä
      76
      1135
    Aihe