No niistä voi toki olla montaa mieltä? itse en oikeen tiedä,etelä-pohjanmaalla moni tuttu rokottamaton on kärsinyt tosi pahan koronan jo..ja kärsii nyt jälkitaudista ties kuinka kauan?? osastot täynnä. no piikittömyys oma valinta en siitä kellekään valita,minulla työ teollisuuden parissa pitkin euroaluetta jo alkuvaihetta koronaa teki päätöksen ottaa koko sarja. ei ole kyllä oireita ollut ja töissä olen ollut koko ajan,loman vietin espanjassa tammikuussa täytyy myöntää että siellä ihmiset suhtautuvat rajoituksiin paremmin kuin suomessa vaikka elävät rennomin. kevättä odotellessa
Pandemia rajoitukset
3
75
Vastaukset
- Anonyymi
Päivän lehdessä suoraan sanotaan, että sairaalahoidon koronakuormitus Seinäjoella on edelleen suurta johtuen paikallisen väestön suuresta sairastavuudesta (mm. diabetes) sekä ylipainoisten määrästä. Rokotuskattavuus on edelleen muuta maata matalampi. Jäljessä ollaan. Rokottamattomuus on selkeästi suurin riski joutua sairaalahoitoon. Toisin kuin monilla muilla alueilla Suomessa, Etelä-Pohjanmaan omikronaalto ei ole kääntynyt vielä laskusuuntaan vaan hoitopaikkojen kuormitus on edelleen niin suurta, että rajoituksia yhä tarvitaan: tilarajoitukset, maskien käyttö. Eteläisessä Suomessa niistä jo nopeammin voidaan luopua. Keskussairaalan koronaepidemiaosasto Seinäjoella on täynnä.
- Anonyymi
viikonloppuna maakunnassa kuusi kuollutta..pitäskö ny miettiä niitä piikkiä kuiteski kun tää jatkuu huonokuntoisten osalta jonkun vuoden viä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
viikonloppuna maakunnassa kuusi kuollutta..pitäskö ny miettiä niitä piikkiä kuiteski kun tää jatkuu huonokuntoisten osalta jonkun vuoden viä
Jatkoa tulee,tämän päivän lehdessä taisi olla että viikatemies viihtyy maakunnassa. maakunnan pelko lääkitystä kohtaan näkyy nyt viiveellä .Kesää odotellessa. Väki vähenee tilaa terveille
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374905Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5011565Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77923
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59850
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48758Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58728