Sokerointi kiinnostaisi

Anonyymi

Nyt tarviisin apua ja kannustusta toisilta naisilta! Olen melkein 40 v. Nainen ja ajelen alapään karvoja säännöllisesti. Nyt olen ruennut miettimään jos kävisin sokeroinnissa, mutta kun en tiedä. Eli olenko jo liian "vanha" sellaiseen? Sattuuko miten paljon ja onko se hintansa arvoinen? Kertokaa kokemuksia ja asiallisia kommentteja.

10

1461

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei kai siihen mitään ikärajaa ole? Itse oon 44 ja 4 viikon välein käyn sokeroinnissa. En ole koskaan höyläillyt vaan aina vahalla tai sokerilla poistattanut karvat ammattilaisen tekemänä.

• Anonyymi

Ja kyllä, se sattuu, mut vaan pari ekaa nykäsyä. Sen jälkeen iho turtuu eikä satu enää niin paljon. On minusta sen väärti, että on useamman viikon ihanan siloinen pimpsa ilman ikävää sänkeä. Jotain 50-80 eur / kerta, riippuu paikkakunnasta ja tekijästä.

• Anonyymi

Joo jos säännöllisesti posliinin haluat pitää niin ehdottomasti sokerointi. Anna ensimmäiselle käynnille karvat kasvaa pari kolme viikkoa niin on ehkä helpompi ja kivuttomampi kun on vähän tartuntapintaa enemmän.
      Itsellä pysyy pari viikkoa sileän posliinisena ja viikon parin sänki ja taas kaikki pois. Oon 22v ja vuoden käyny säännöllisesti.

• Anonyymi

Posliini sileä..ai että kun houkuttaa aina..panemaan ja nuolemaan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Posliini sileä..ai että kun houkuttaa aina..panemaan ja nuolemaan

Vain unelmissas eunukki

• Anonyymi

Onkos kuinka moni tehnyt sokerointi kotona itse? Itse käyn säännöllisesti brassissa ammattilaisen luona, mutta olen ruennut miettimään jos ostaisi valmista sokeri massaa ja kokeilisi kotona. Toki mies varmaan auttaisi mielellään..
      Jos kenellä kokemusta ja vinkkejä, niin mielelläni otan vastaan.

• Anonyymi

Mä olen sokeroinut jo useamman vuoden itse,alkuun hankalaa,ennenkuin oppii tekniikan,mut vähitellen jälki paranee,varsinkin kun sokeroi säännöllisesti.
        Karvan kasvu hidastuu ja homma helpottuu.
        Jälki ei varmasti yhtä hyvä kuin ammattilaisten tekemänä,mut ei hintakaan ole sama.
        Heillä on sokerimassa aivan omaa luokkaansa.
        Vielä jos toinen tekee sokeroinnin, pääsee aika edullisesti hyvään tulokseen.
        Tarkennukseksi,olen mies ja voisin kokeilla tehdä miehelle,jos sopiva uhri löytyisi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mä olen sokeroinut jo useamman vuoden itse,alkuun hankalaa,ennenkuin oppii tekniikan,mut vähitellen jälki paranee,varsinkin kun sokeroi säännöllisesti.
        Jälki ei varmasti yhtä hyvä kuin ammattilaisten tekemänä,mut ei hintakaan ole sama.
        Tarkennukseksi,olen mies ja voisin kokeilla tehdä miehelle,jos sopiva uhri löytyisi.

Älä naurata pelle 🤡

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Älä naurata pelle 🤡

Ja taas tää joka paikan kommentoija pelle. Vaihdappas vaippasi kuiviin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oiskos naisilta kokemuksia? Sokerit tilattu ja nyt tarviis hyvät vinkit..

Ketjusta on poistettu 50 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      39
      5150
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      518
      1720
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      77
      1100
    4. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      359
      1008
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      77
      943
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      53
      921
    7. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      59
      860
    8. Kaikkia ei voi miellyttää

Eikä ole tarviskaan. Hyvää huomenta ja mukavaa perjantaita. 😊❄️⚜️✌🏼❤️
      Ikävä
      228
      814
    9. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      50
      803
    10. Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa

Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses
      Haapavesi
      58
      738
    Aihe