Kiinnostaa tietää kun itse löysin just oman ensiasuntoni kuvan lipastoista ja aloin muistelee sitä aikaa.
Mä muutin omilleni jo 15v tosin talo sijaitsi/sijaitsee mun vanhempien talon lähellä vain metsä välissä. Omilleen muutoksi en tiedä voisiko sanoa koska talo on vanhempieni omistamalla tontilla ja sain ruoan heiltä silloin kun en syönyt koululla, mutta mä sain rahaa töistä lähikaupalla ja pystyin kustantamaan elämäni suht hyvin itsekin. Ja ei, vanhempani eivät heittäneet minua pihalle vaan itse lähdin koska mä vain halusin kokeilla ja oli minulla "emäntäkin" talossa silloin tällöin :)
Mikä oli teidän ensiasuntonne?
3
690
Vastaukset
- Anonyymi
Ihan tavallinen kerrostalon vuokrayksiö kaupungin huonoimmalta alueelta rapusta jossa asui narkkareita ja hulluja suurimmaksi osaksi
- Anonyymi
Mulla meni välit poikki äidin ja isän kanssa ja aloitin jonkin majailun edesmenneen mummoni mökissä jonne ryöstin polttopuut läheiseltä laavulta ja kävin omilla avaimilla vanhempieni luota varastamassa ruokaa vaikka siis mulla alaikäisenä olikin oikeus syödä sitä mutta en halunnut nähdä vanhempiani. Heidän tietojen mukaan mulla oli tyttöystävä jonka luona piilottelin ja ainut joka tiesi todellisen oli paikkani oli mökin omistava serkkuni. Majailu loppu samalla kun polttopuut ja kun isä tuli väkisin hakemaan takas kotia kun sai tietää missä menin
- Anonyymi
meidän ensiasuntomme on todella tiivis ja pieni (kuten monilla muillakin :)) eli hankimme siihen tällaisen seinäsängyn, joka on mainio valinta ja ratkaisu meistä
https://futonota.fi/products/concept-pro-vertical-seina-sanky-120x200
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih395150Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5181720Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771100Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591008- 77943
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53921- 59860
- 228814
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50803Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58738