Kehitysvamma

Anonyymi

Jos asuntola ohjaajat, vanhemmat ja Me itse ryhmän vetäjät on todennut, että minulla on Alimitoitettu kehitysvamma eli olen väärällä diagnoosilla jonka pitäisi olla Epämääräinen Autismin kirjo. Miksi Alimitoitettua kehitysvamma diagnoosia ei lääkärit suostu purkaa? Ajatteleeko diagnoosi työntekijät vain omaa rahaa. Minut poistettu kaikista kehitysvammmaisten ryhmistä koska minulla on Ekko lukea kehitysvamma ja Autismi kirjoja ja kirjaimellinen tulkinta jota muut Lievästi älyllisesti kehitysvamman saaneet ihmiset eivät hyväksy ryhmissä ja Eteva kuntayhtymä tästä syystä vaatii palveluiden lopettamista minun kohdallani. Ja saan kuulla jatkuvasti ohjaajilta, että ne eivät osaa kehitysvamma puolella ohjata minua. Vaikea ADHD on toinen Diagnoosi. Jatkuvasti sanoo ohjaajat ne eivät osaa ohjata kun vaikea ADHD on vahvin diagnoosi. Ja kukaan Lievän älyllisen kehitysvamman saaneena halua olla kaveri koska huomaa, että minulla on joku muukin kuin Lievä älyllinen kehitysvamma ja ne Lievän älyllisen kehitysvamman saaneet jotka on kohdannut aikaisemmin vaikean ADHD ihmisen ne sanoo että eivät halua olla kaverina. Luin ADHD jutusta sen suhteen todettu tulee hapen puutteesta synnytyksen yhteydessä ja äidin nikotiini taso. Ja ADHD on muka todettu geeneissä perinnöllinen

6

270

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

HÄH :O

• Anonyymi

Minä en ole kirjoitettanu tuollaista

• Anonyymi

Verneri sivujen työntekijä ei suostu julkaista minun kirjoituksia Verneri sivulla, kun käytän koko ajan kehitysvamma sanaa

• Anonyymi

Niin kai kun sinä kirjoitat kuitenkin kehitysvammaisten tappamisesta. Siksi sinun kirjoituksia ei julkaista.

• Anonyymi

Laki koskee myös ohjaajia
      Ketään ei saa uhata henkeä tai tappamisella
      Eikö ookin näin

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      74
      2902
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      64
      2763
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1812
    4. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      17
      1649
    5. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1647
    6. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1590
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      19
      1488
    8. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1287
    9. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1263
    10. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1249
    Aihe