Matkailua.

Anonyymi

Muistaako joku kotimaista sarjaa, yli kahdenkymmenen vuoden takaa? Oli kuvattu Sally Albatrossilla. Keitä mahtoi näytellä kyseisessä sarjassa? Itse en muista muita kuin Antti Pääkkösen...

2

154

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Olen ihmetellyt kuka omistaa Reposaaren sataman rantaan Porissa upotetut troolarit ja ison purjelaivan. Kuunari Koivistokin näyttää siltä kuin siellä olisi käynyt varkaita ja olisi tuhottu?
      Vuosi sitten kaikki näytti olevan vielä ok. ja telakalla kevätkiireitä ja vilskettä. Näytti suositulta paikalta ja nyt...? Mitä on tapahtunut ja miksi laivat ovat pohjassa? Missä omistajat ovat ja mikseivät he huolehdi laivoistaan. Onko telakan pitäjä kuollut tai sairastunut vakavasti ja miksei kukaan ole mennyt auttamaan?
      En ole mokomaa nähnyt muualla koskaan vaikka olen kulkenut meriä ja satamia ristiin rastiin.
      Kertokaa nyt hyvät ihmiset kuinka tämä on mahdollista niin ettei siitä edes lehdissä kirjoitettu! Minäkin kävin paikalla ihan sattumalta. Voisin tulla nostotalkoisiin vaikka laivapalkkaa vastaan. Paikalliset ihmiset vain hymisivät kun kysyin asiasta. Kukaan ei tunnu tietävän asiasta.Puhuvat lomamessuista, mutta eivät ole huolissaan laivosita. Merkillisiä meren rannalla asujia.

• Anonyymi

No nyt myö harpattii taas uutee paikkaa.Jos se piristäs meitä kaikkii haastelemmaa mukavii.

Nyt ko ollaa uuvella paikala nii, jätetää kaik purnaukset ja kiukut "ove ulkopuolel".

Tehhää täst ketjust niiko sellane et, kaikil ois kivvaa ja viihyttäs tääl kirjottamas ja vaik vaa lukemassakii.

Tuol eellises ketjus ol turhaa, kaikenmoista sellasta mitä nyt koitetaa välttää.

Kirjotellaa taas kivvoi tapauksii tai juttui mil saatas kaikkie miel iloseks ja vaik naurun suupielee, ja vaik hyväst mielest nauramaakii.

Sillo ollaa oikei onnistuttu, ja muistetaa taas et haastellaa murteilla. Ootte taas kaikki kovast tervetulleita tekemää täst ketjust mukavaa, et kaikil ois hyvä miel, toivoo Monica

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      46
      5367
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      553
      1922
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      77
      1120
    4. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      359
      1028
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      77
      963
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      53
      941
    7. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      59
      880
    8. Kaikkia ei voi miellyttää

Eikä ole tarviskaan. Hyvää huomenta ja mukavaa perjantaita. 😊❄️⚜️✌🏼❤️
      Ikävä
      228
      834
    9. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      50
      823
    10. Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa

Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses
      Haapavesi
      58
      748
    Aihe