Eli kysymys mitä maksoitte renkaidenvaihdosta ja missä se tapahtui ? Siis talvikumit vaihdettu kesäkumeihin.
Konalan rengas 25 euroa tänä keväänä.
Aika kallista rupeaa olemaan kun aiemmin on ollut 100mk ja aikaahan siihen ei kauaa mene.
Mitä maksoitte renkaiden vaihdosta
18
1729
Vastaukset
- tyttö&toyota
Eipä maksanut mitään kun pistää hihat heilumaan, vähän likaantu vaatteet ja kädet johon meni desin verran pyykkipulveria...
- Jakke
Joo vaihtaisin mielellään itse mutta kun tuo selkä tulee pirun kipeäksi siinä hommassa. Mielummin maksan kuitenkin tuon 25e ja vältä 2 viikon selkäjumin eikä tarvitse jättää lätkää ja salibandyä sen takia väliin.
- Noostokurki
Jakke kirjoitti:
Joo vaihtaisin mielellään itse mutta kun tuo selkä tulee pirun kipeäksi siinä hommassa. Mielummin maksan kuitenkin tuon 25e ja vältä 2 viikon selkäjumin eikä tarvitse jättää lätkää ja salibandyä sen takia väliin.
0 euroa ja hallinosturilla vaan auto ylös. Eipä tuu selkä kipeäksi.
- Kari
Onhan siinä hintaa tuolle pikku hommalle. Itse vaihdoin renkaat ilmaiseksi tallin edessä. Olisi ollut suurempi vaiva pakata renkaat autoon ja jonottaa vaihdossa.
Ilmeisesti ihmiset ovat alkaneet enemmän vaihdattamaan renkaansa muilla. Ei hintakaan sinänsä ole paha, jos maksajia riittää jonoksi asti. Tämän tapaisessa sesonkihommassa on varaa tehdä hieman tiliä. Sanotaanhan, että hinta on kohdallaan, kun asiakas narisee, mutta maksaa kuitenkin.- tasapainoitti
täristääkö-jos vaihdoitte itse!!!
- effe
tasapainoitti kirjoitti:
täristääkö-jos vaihdoitte itse!!!
tarvitse tasapainottaa, jos vain renkaat vaihtaa eri asia, jos laittaa kokonaan uudet päällyskumit.
- Aprikooma
25e Vianorilta, nopeasti ja vaivattomasti.
- huoltosopimusta
vajaa 20e kuussa johon sisältyy renkaidenvaihdot.
- ,,,
Kustansi 3:lla autolla yhteensä 0 euroa, paikkana toimi autotalli ja piha.
- Toni
Sanoin että ostin sieltä viime kesänä renkaat ja vaihtoivat ihan mielellään. Hyvää palvelua. Harvinaista nykyään. Tulee varmaan ostettua seuraavatkin renkaat samasta paikasta.
- VIANORILLA
Vianorilla Kotkassa on tosi kallista. Vaihdan liikettä
- ihan
avuttomia? Itse vaihdoin ja aikaa meni n. 15 minuuttia.
- *rakotulkki*
Samoilla renkailla ympäri vuoden. En maksa vaihdosta eikä tule selkä kipeäksi.
- t.bone
sen minkä vaivassa säästää niin muussa maksaa. kitkat kuluu kyllä silmissä kesällä. huonoista ajo-ominaisuuksista puhumattakaan (verrattuna kesärenkaisiin).
- *rakotulkki*
t.bone kirjoitti:
sen minkä vaivassa säästää niin muussa maksaa. kitkat kuluu kyllä silmissä kesällä. huonoista ajo-ominaisuuksista puhumattakaan (verrattuna kesärenkaisiin).
Kuka kitkoista puhui? Tavalliset renkaat joilla on talvirengasluokitus. Hyvin toimii kesällä ja talvellakin tyydyttävästi. Eivätkä juuri kulu vaikka ovat alla koko vuoden.
- t.bone
*rakotulkki* kirjoitti:
Kuka kitkoista puhui? Tavalliset renkaat joilla on talvirengasluokitus. Hyvin toimii kesällä ja talvellakin tyydyttävästi. Eivätkä juuri kulu vaikka ovat alla koko vuoden.
Sama homma. Pärjää, mutta ominaisuudet ovat huonot. Pärjäähän monet ladallakin liikenteessä.
- karppaasi
Voi hellanlettas!Pyydä aitiäs vaihtamaan sun renkaat niin ei tarvi maksaa mitään.
Mistä näitä prkleen uusavuttomia luusereita tulee ??
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1363687- 122416
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos371965Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211731Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?301493- 1241458
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101311- 141256
Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo4811233- 771151