Kyllä se on sitten niin ettei tuonne Venäjälle enää niin vain mennä kotiseutumatkoille. Tulevat talouspakotteet estää kaiken kanssakäymisen itänaapurin kanssa jonka päättää EU: herrat ja rouvat .
Karjalan matkojen aika on ohi
9
56
Vastaukset
- Anonyymi
Eikä bensoihinkaan olisi varaa.
- Anonyymi
Vain ryssänmieliset sinne änkeekin huoriin ja halvan myrkkyviinan takia.
- Anonyymi
Kyllä sinne mennään kun kesä tulee 😊😊
- Anonyymi
Kerro millä sinne pääsee kesällä niin tulen mukaan jos siellä on niin kivaa mitä juoruukoilta olen kuullut baarilla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerro millä sinne pääsee kesällä niin tulen mukaan jos siellä on niin kivaa mitä juoruukoilta olen kuullut baarilla.
Linja autolla mennään. Vesilahden liikenne tekee mukavan lepposia matkoja sinne😊
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Linja autolla mennään. Vesilahden liikenne tekee mukavan lepposia matkoja sinne😊
Taitaa pakotteet estää mukavat matkat ensikesänä ja seuraavinakin. Nyt pitää markkinoida jotain muuta ilmansuuntaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko tiedossa koska ensimmäinen reisu tulee, niin tietää tehdä varauksen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kova paikka Venäjän ystäville ja tovereille.https://www.mtvuutiset.fi/makuja/artikkeli/alko-keskeyttaa-venalaisten-tuotteiden-myynnin-olemme-ottaneet-tilanteen-vakavasti/8366220#gs.qwqikq
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taitaa nyt hymy hyytyä Putinisteilta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374875Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4981541Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77923
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59850
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48758Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses57717