Kyllä se on sitten niin ettei tuonne Venäjälle enää niin vain mennä kotiseutumatkoille. Tulevat talouspakotteet estää kaiken kanssakäymisen itänaapurin kanssa jonka päättää EU: herrat ja rouvat .
Karjalan matkojen aika on ohi
9
68
Vastaukset
- Anonyymi
Eikä bensoihinkaan olisi varaa.
- Anonyymi
Vain ryssänmieliset sinne änkeekin huoriin ja halvan myrkkyviinan takia.
- Anonyymi
Kyllä sinne mennään kun kesä tulee 😊😊
- Anonyymi
Kerro millä sinne pääsee kesällä niin tulen mukaan jos siellä on niin kivaa mitä juoruukoilta olen kuullut baarilla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerro millä sinne pääsee kesällä niin tulen mukaan jos siellä on niin kivaa mitä juoruukoilta olen kuullut baarilla.
Linja autolla mennään. Vesilahden liikenne tekee mukavan lepposia matkoja sinne😊
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Linja autolla mennään. Vesilahden liikenne tekee mukavan lepposia matkoja sinne😊
Taitaa pakotteet estää mukavat matkat ensikesänä ja seuraavinakin. Nyt pitää markkinoida jotain muuta ilmansuuntaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko tiedossa koska ensimmäinen reisu tulee, niin tietää tehdä varauksen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kova paikka Venäjän ystäville ja tovereille.https://www.mtvuutiset.fi/makuja/artikkeli/alko-keskeyttaa-venalaisten-tuotteiden-myynnin-olemme-ottaneet-tilanteen-vakavasti/8366220#gs.qwqikq
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taitaa nyt hymy hyytyä Putinisteilta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1041821
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151601- 1441579
- 1021523
- 801437
- 1191259
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2781218Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241080- 691071
- 381022