eminem hmm..kuulustaa hieman lassahtaneelta..oon fanittanu sitä jo 2 vuotta..ehkä ei enää kannata fanittaa emppuu...
no hmm eminem
7
622
Vastaukset
- lollipoppy
mun nimi on muuten pinja että muistakaa..
eminem-fani@jippii.fi toi on mun vanha osote - fgdfgiyfoiuadf
JEE!
mä fanitan emppua ikuisesti!
JEE JEE JEE!- shade14
onneksi tääl oli yks täys järkinen mukana!! herranjesta jos on kerran ollut eminem fani siihen jää koukkuun!! ainakin mä. mä oon ollu melkeen 4 vuotta eminem fani eikä tää innostus tunnu loppuvan ikinä!!
- entinen
shade14 kirjoitti:
onneksi tääl oli yks täys järkinen mukana!! herranjesta jos on kerran ollut eminem fani siihen jää koukkuun!! ainakin mä. mä oon ollu melkeen 4 vuotta eminem fani eikä tää innostus tunnu loppuvan ikinä!!
"herranjesta jos on kerran ollut eminem fani siihen jää koukkuun!!"
mä olin kyseisen herran fani reilut 3 vuotta, mutta en todellakaan ole enää, en ole reiluun vuoteen ollutkaan!
tulin järkiini ja aloin kuuntelemaan musiikkia!
- ellu
kyllä kannattaa..emppu on huippu,varsinkin nykysin...mut se on vaan mun mielipide!!!:D emppu jyrrää!!!
- se on huippu
Eminem on lahjakas ja sen musiikki ja varsinkin niiden sanoitukset on upeita, mutta onko kaikkien pakko sanoa EMPPU?!
- 666
se on huippu kirjoitti:
Eminem on lahjakas ja sen musiikki ja varsinkin niiden sanoitukset on upeita, mutta onko kaikkien pakko sanoa EMPPU?!
Arvaa kiinnostaako ketään muuta täällä jos sulla on ollut joku vitun teinix-kausi/wannabe eminem-fani-kausi menossa? Ei paskan vertaa, Eminemistähän täällä puhutaan eikä mistään vitun niinsanotusta "Eminem-Fanista".
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374905Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5011565Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77923
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59850
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48758Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58728