eminem hmm..kuulustaa hieman lassahtaneelta..oon fanittanu sitä jo 2 vuotta..ehkä ei enää kannata fanittaa emppuu...
no hmm eminem
7
630
Vastaukset
- lollipoppy
mun nimi on muuten pinja että muistakaa..
eminem-fani@jippii.fi toi on mun vanha osote - fgdfgiyfoiuadf
JEE!
mä fanitan emppua ikuisesti!
JEE JEE JEE!- shade14
onneksi tääl oli yks täys järkinen mukana!! herranjesta jos on kerran ollut eminem fani siihen jää koukkuun!! ainakin mä. mä oon ollu melkeen 4 vuotta eminem fani eikä tää innostus tunnu loppuvan ikinä!!
- entinen
shade14 kirjoitti:
onneksi tääl oli yks täys järkinen mukana!! herranjesta jos on kerran ollut eminem fani siihen jää koukkuun!! ainakin mä. mä oon ollu melkeen 4 vuotta eminem fani eikä tää innostus tunnu loppuvan ikinä!!
"herranjesta jos on kerran ollut eminem fani siihen jää koukkuun!!"
mä olin kyseisen herran fani reilut 3 vuotta, mutta en todellakaan ole enää, en ole reiluun vuoteen ollutkaan!
tulin järkiini ja aloin kuuntelemaan musiikkia!
- ellu
kyllä kannattaa..emppu on huippu,varsinkin nykysin...mut se on vaan mun mielipide!!!:D emppu jyrrää!!!
- se on huippu
Eminem on lahjakas ja sen musiikki ja varsinkin niiden sanoitukset on upeita, mutta onko kaikkien pakko sanoa EMPPU?!
- 666
se on huippu kirjoitti:
Eminem on lahjakas ja sen musiikki ja varsinkin niiden sanoitukset on upeita, mutta onko kaikkien pakko sanoa EMPPU?!
Arvaa kiinnostaako ketään muuta täällä jos sulla on ollut joku vitun teinix-kausi/wannabe eminem-fani-kausi menossa? Ei paskan vertaa, Eminemistähän täällä puhutaan eikä mistään vitun niinsanotusta "Eminem-Fanista".
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857455- 965394
- 2574605
- 444505
- 623257
- 492685
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222348- 492323
Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292322- 412184