https://www.aamulehti.fi/tampere/art-2000008645045.html
Tampere on valmis vastaanottamaan Ukrainan pakolaisia – Pormestarin mukaan ystävyyskaupunki Kiovalle valmistellaan myös konkreettista apua
Tampereen pormestarin Anna-Kaisa Ikosen mukaan Kiovalta on tullut avunpyyntö, johon halutaan vastata. Apu voisi mennä rahallisena tukena SPR:n kautta tai konkreettisena apuna, esimerkiksi lääkinnällisinä tarvikkeina. Kiova on ollut Tampereen ystävyyskaupunki jo lähes 70 vuotta.
Täältä pääsee myös takaisin sinne mistä on tullutkin
"Ikosen mukaan kaupungeissa on nostanut päätään myös ikävä ilmiö, jossa suhtautuminen tavallisiin venäläistaustaisiin ihmisiin on muuttunut Venäjän Ukrainaan aloittaman hyökkäyssodan vuoksi. ”Tavalliset ihmiset eivät ole tähän millään tavalla osallisina, vaan pikemminkin kauhuissaan. Tilanne on eri näkökulmista ahdistava hyvin monenlaisille ihmisille, ja koronan jälkeen kriisinkestävyys on kovilla.”
Tampere on valmis vastaanottamaan Ukrainan pakolaisia
3
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Totta. Venäläinen, suomalainen tai ukrainalainen. Kaikki voivat olla demokraatteja ja vastustaa diktatuuria.
Ihmisoikeuksien puolesta - Anonyymi
Yksityisoikeudessa ihminen vastaa vaan omista teoistaan ei esimerkiksi venäläinen Putinin teoista.
- Anonyymi
Stalineita ja putineita syntyy tavallisista venänäläisistä ihmisistä?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista987663- 1055532
- 2664738
- 494683
- 663405
- 502768
- 582457
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222418Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292372- 412244