Kansalaisaloite kansanäänestyksen järjestämisestä NATO-jäsenyydestä keräsi kuudessa päivässä yli 57 000 allekirjoittajaa.
Vapaa-ajattelijat nyhväsivät kansalaisaloitteensa (ET) kanssa puoli vuotta ja ajoivat sitä kuin käärmettä pyssyyn.
Tulos lässähti....ei kannatusta tarpeeksi.....ei jatkoon !
Euroopassa tapahtuu nyt isoja juttuja ja sen rinnalla tällainen ET-turhake on mitättömän pieni asia.
Kun se ei saa kerran suurten joukkojen kannatusta, niin eiköhän olisi aika poistaa koko tällainen marginaalinen ET-hölynpöly koulujen opetuksesta.
MARGINAALINEN ET-TURHAKE POISTOON !
5
108
Vastaukset
- Anonyymi
ET on nyt ensi sijassa uskontokuntaan kuulumattomien hieno oppiaine. Sen likvidointi ei käy päinsä. Pitäkööt kirkolliset uskontonsa. Siitä pääsee vaihtamaan pois, kun erottaa lapsen kirkosta. Tai antaa 15-vuotiaan itse erota.
- Anonyymi
Uskovaisten mielestä mikä tahansa syy kelpaa, jos lasten aivopesu tahdottomiksi veronmaksajiksi on uhattuna.
Vaikka kriisitilanteet toki ovat prioriteetiltaan korkeampia, ei ole tarpeen hylätä aiempia saavutuksia tai tavoitteita. 30 000 on hyvä tulos, paljon suurempi kuin 1300. - Anonyymi
Uskonnottomien on hyvä tietää, että ET on joidenkin isojen tahojen hyökkäyksen kohteena. Puolustamme ja kehitämme elämänkatsomustietoa!
- Anonyymi
Aloittaja on oikeassa
- Anonyymi
ET:n osuus Helsingin peruskouluissa yli 30 prosenttia. ET on jo suurin katsomusaine 11 koulussa (viime vuonna 7 koulussa).
Ette vie!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1107020- 954521
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista524257Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee493617- 513598
- 1923545
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san242999- 492589
- 131964
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.191882