Mulla on hyvin palvellut techncis SL-P170 cd -soitin. Nyt kuitenkin se on alkanut voimaan pahoin ja ei suostu soittamaan cd-levyjäni. Putsaus ei tuottanut tulosta. Onko kellään tietoa lukupäistä? Kannattaako vaihtotyö ja mistä apua?
mistä apua cd soitin rikki
4
2263
Vastaukset
- guapo-57
kiertoon vaan ja uusi dvd-soitin tilalle,se toistaa paljon enemmän levyjä kuin vanha rotjake,jota ei kannata korjata.
- saa
Mistäköhän mahtaisi hyviä cd-soittimia sit saada?
Technics olisi mieluinen mutta onko vielä valmistusta? Tämä vanha sarjani on väritykseltä rusehtva onko vielä tällä värityksellä mahdollista vai onko kaikki hopeaa? - päivitin
saa kirjoitti:
Mistäköhän mahtaisi hyviä cd-soittimia sit saada?
Technics olisi mieluinen mutta onko vielä valmistusta? Tämä vanha sarjani on väritykseltä rusehtva onko vielä tällä värityksellä mahdollista vai onko kaikki hopeaa?cd-soittimeni Marantzin cd 5400:lla joka oli hifilehden testivoittaja v.03, lehdessä n.11 se, on kyllä hopeinen. mutta hinta on kohdillaan 300€:roo itse olen ollut tyytyväinen, mp3:siahan se ei soita eikä tarvi soittaakaan, on sen vertaa hifisti minäkin ja jos tarvii 3:sia vinkuttaa niin dvd hoitaa sen rytkytyksen.
- itse päivitin
päivitin kirjoitti:
cd-soittimeni Marantzin cd 5400:lla joka oli hifilehden testivoittaja v.03, lehdessä n.11 se, on kyllä hopeinen. mutta hinta on kohdillaan 300€:roo itse olen ollut tyytyväinen, mp3:siahan se ei soita eikä tarvi soittaakaan, on sen vertaa hifisti minäkin ja jos tarvii 3:sia vinkuttaa niin dvd hoitaa sen rytkytyksen.
katsoin hiukan tarkemmin noita sinun kysymyksiäsi ja technis olisi mieluinen, herää kysymys miksi? esim suuret laite valmistajat ovat suurelta osin luopuneet cd-soittimista ja keskittyvät dvd-laitteisiin sama pätee 2:si kanavaisten vahvareiden kohdalla ja niimpä pienet valmistajat ovat rynnänneet markkinoille, itselläni on kiinan poikien consonacen vahvari voitti muuten hifi lehden testin numerossa 1/05. tyytyväinen olen ollut. mutta käytetyistä voisi tietenkin pienellä vaivan näöllä löytyä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465377Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5561947Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771120Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591028- 77973
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53941- 59880
- 228834
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50823Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58748