mistä apua cd soitin rikki

ernesti

Mulla on hyvin palvellut techncis SL-P170 cd -soitin. Nyt kuitenkin se on alkanut voimaan pahoin ja ei suostu soittamaan cd-levyjäni. Putsaus ei tuottanut tulosta. Onko kellään tietoa lukupäistä? Kannattaako vaihtotyö ja mistä apua?

4

2287

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • guapo-57

kiertoon vaan ja uusi dvd-soitin tilalle,se toistaa paljon enemmän levyjä kuin vanha rotjake,jota ei kannata korjata.

• saa

Mistäköhän mahtaisi hyviä cd-soittimia sit saada?
        Technics olisi mieluinen mutta onko vielä valmistusta? Tämä vanha sarjani on väritykseltä rusehtva onko vielä tällä värityksellä mahdollista vai onko kaikki hopeaa?

• päivitin
        saa kirjoitti:

Mistäköhän mahtaisi hyviä cd-soittimia sit saada?
        Technics olisi mieluinen mutta onko vielä valmistusta? Tämä vanha sarjani on väritykseltä rusehtva onko vielä tällä värityksellä mahdollista vai onko kaikki hopeaa?

cd-soittimeni Marantzin cd 5400:lla joka oli hifilehden testivoittaja v.03, lehdessä n.11 se, on kyllä hopeinen. mutta hinta on kohdillaan 300€:roo itse olen ollut tyytyväinen, mp3:siahan se ei soita eikä tarvi soittaakaan, on sen vertaa hifisti minäkin ja jos tarvii 3:sia vinkuttaa niin dvd hoitaa sen rytkytyksen.

• itse päivitin
        päivitin kirjoitti:

cd-soittimeni Marantzin cd 5400:lla joka oli hifilehden testivoittaja v.03, lehdessä n.11 se, on kyllä hopeinen. mutta hinta on kohdillaan 300€:roo itse olen ollut tyytyväinen, mp3:siahan se ei soita eikä tarvi soittaakaan, on sen vertaa hifisti minäkin ja jos tarvii 3:sia vinkuttaa niin dvd hoitaa sen rytkytyksen.

katsoin hiukan tarkemmin noita sinun kysymyksiäsi ja technis olisi mieluinen, herää kysymys miksi? esim suuret laite valmistajat ovat suurelta osin luopuneet cd-soittimista ja keskittyvät dvd-laitteisiin sama pätee 2:si kanavaisten vahvareiden kohdalla ja niimpä pienet valmistajat ovat rynnänneet markkinoille, itselläni on kiinan poikien consonacen vahvari voitti muuten hifi lehden testin numerossa 1/05. tyytyväinen olen ollut. mutta käytetyistä voisi tietenkin pienellä vaivan näöllä löytyä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      73
      2805
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      63
      2694
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1792
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1637
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1560
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      10
      1525
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1412
    8. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1267
    9. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1243
    10. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1229
    Aihe