Mulla on hyvin palvellut techncis SL-P170 cd -soitin. Nyt kuitenkin se on alkanut voimaan pahoin ja ei suostu soittamaan cd-levyjäni. Putsaus ei tuottanut tulosta. Onko kellään tietoa lukupäistä? Kannattaako vaihtotyö ja mistä apua?
mistä apua cd soitin rikki
4
2287
Vastaukset
- guapo-57
kiertoon vaan ja uusi dvd-soitin tilalle,se toistaa paljon enemmän levyjä kuin vanha rotjake,jota ei kannata korjata.
- saa
Mistäköhän mahtaisi hyviä cd-soittimia sit saada?
Technics olisi mieluinen mutta onko vielä valmistusta? Tämä vanha sarjani on väritykseltä rusehtva onko vielä tällä värityksellä mahdollista vai onko kaikki hopeaa? - päivitin
saa kirjoitti:
Mistäköhän mahtaisi hyviä cd-soittimia sit saada?
Technics olisi mieluinen mutta onko vielä valmistusta? Tämä vanha sarjani on väritykseltä rusehtva onko vielä tällä värityksellä mahdollista vai onko kaikki hopeaa?cd-soittimeni Marantzin cd 5400:lla joka oli hifilehden testivoittaja v.03, lehdessä n.11 se, on kyllä hopeinen. mutta hinta on kohdillaan 300€:roo itse olen ollut tyytyväinen, mp3:siahan se ei soita eikä tarvi soittaakaan, on sen vertaa hifisti minäkin ja jos tarvii 3:sia vinkuttaa niin dvd hoitaa sen rytkytyksen.
- itse päivitin
päivitin kirjoitti:
cd-soittimeni Marantzin cd 5400:lla joka oli hifilehden testivoittaja v.03, lehdessä n.11 se, on kyllä hopeinen. mutta hinta on kohdillaan 300€:roo itse olen ollut tyytyväinen, mp3:siahan se ei soita eikä tarvi soittaakaan, on sen vertaa hifisti minäkin ja jos tarvii 3:sia vinkuttaa niin dvd hoitaa sen rytkytyksen.
katsoin hiukan tarkemmin noita sinun kysymyksiäsi ja technis olisi mieluinen, herää kysymys miksi? esim suuret laite valmistajat ovat suurelta osin luopuneet cd-soittimista ja keskittyvät dvd-laitteisiin sama pätee 2:si kanavaisten vahvareiden kohdalla ja niimpä pienet valmistajat ovat rynnänneet markkinoille, itselläni on kiinan poikien consonacen vahvari voitti muuten hifi lehden testin numerossa 1/05. tyytyväinen olen ollut. mutta käytetyistä voisi tietenkin pienellä vaivan näöllä löytyä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 732805
- 632694
- 681792
- 241637
- 201560
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä101525- 151412
- 481267
- 381243
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91229