Kalkinpoisto

Anonyymi

Haluaisin kotona käyttää miedompia kemikaaleja. Olen kokeillut etikkaa, ruokasoodaa ja universal stonea, ei mitään vaikutusta. Vaikutusaikana 30min ja olen toistanut käsittelyn. Saunan ovi, suihkun lasinen seinä ja tummat kaakelit masentavan läikikkäät.

3

231

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

sitruunahappo. sitä saa ihan kaupoista, sieltä missä on esimerkiksi atamon ja kurkkusäilöte esillä...
      Sekoitat sitä esimerkiksi tiskiaineeseen plus vähän vettä. Levität seoksen pinnalle(ei muoville) Hankaat jonkin ajan kuluttua, huuhtelu.
      Ja ihan sitruunankuorillakin jotka jää sitruunan käytöstä ruuanlaitossa, voit putsata kalkit maljakoista, ja vessanpytystä. Kiehauta sitruunankuoret vedessä teräskattilassa. Siivilöi vesi vaikka lasikannuun.
      Käytä minne tarvitaan. Vessanpyttyyn yöksi lorautat, tai maljakon pohjalle tms minne on saostumaa kertynyt. Huuhtaiset aamulla kunnolla. Valmis.

• Anonyymi

Olisi pitänytkin ostaa sitruunahappoa kun eilen näin kaupassa. Toivottavasti sillä lähtisi niin saisi mielenrauhan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olisi pitänytkin ostaa sitruunahappoa kun eilen näin kaupassa. Toivottavasti sillä lähtisi niin saisi mielenrauhan.

Jos se sillä ei lähde, se ei ole saostumaa. Itse käytän sitruunaa ja sitruunahappoa, kotioloissa plus jopa töissäkin tiettyihin.
        Muista: ei akryylimuoviin tai muihin muoveihin. Teräs, laattalattia, seinä, teräshanat plus altaat. Vessanpytty. Siinä ne kohteet joihin voi käyttää. Ja ihan hiukan ikkunanpesuveteen, niin johan kirkastuvat lasit, mutta määrä on sitruunahappokiteinä siihen noin neljäsosa tlk per 5 l vettä jossa on hiukka fairya tms käsitiskiainetta.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      74
      2922
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      64
      2773
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1812
    4. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      17
      1659
    5. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1647
    6. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1590
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      19
      1508
    8. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1287
    9. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1263
    10. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1249
    Aihe