Heips. Olen käynyt aika ison elämäntapamuutoksen läpi ja painoa tiputtanut 65kg.. olen mies, pituutta 183cm ja painoa tällä hetkellä 89kg. Alavatsa roikkuu ikävästi ja on ympärysmitaltaan 9cm isompi kuin navan yläpuolelta otettu ympärysmitta. Olenkin ajatellut josko kävisin Viron puolella abdominoblastiassa kesällä. Lähinnä mietityttää toimenpiteestä toipumisaika. Kesäkuussa minulla olisi 3 viikkoa kesälomaa ja siihen ajattelin tuon operaation ajoittaa. Riittääkö tuo aika toipumiseen vai onko pelkkää toiveajattelua? Töissä teen suht fyysistä työtä, en mitään tosi raskasta. Mutta joudun päivän aikana aika paljon nostelemaan max 10kg paketeita ja aika paljon tulee myös kyykittyä. Jokatapauksessa aion varmaan konsultoinnissa kevään aikana käydä mutta alustavasti haluaisin asiasta kokemuksia operaation läpikäyneiltä.
Abdominoblastia
Anonyymi
1
147
Vastaukset
- Anonyymi
Onneksi olkoon painonpudotuksesta!
Mutta kolme viikkoa kyllä tuntuu liian lyhyeltä ajalta.
Reilu vuosi omasta leikkauksesta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e1053322- 1472003
Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä352002- 1041951
- 1211763
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161679- 851607
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2871443- 1231361
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241220