Jos suomen jääkiekko ja Hiihtoliitto ei halua olla tekopyhä ja valikoiva ihmisoikeuksien puolustaja, sen tulee välittömästi luopua kiinan olympiamitaleista ja pyytää anteeksi osallistumistaan Pekingin olympialaisiin. Muussa tapauksessa venäläiset saa vaan nauraa näiden urheiluliittojen tekopyhälle valikoi alle valtioiden ja ihmisoikeuksien puolustamiselle.
Tekopyhyyttä Ihmisoikeus rikollisen boikotti urheilussa
1
86
Vastaukset
- Anonyymi
Kaikki kansainväliset urheilujärjestöt ovat näyttäneet karvansa. Kun dintatuurimaat voivat käyttää kisoihin rajattomasti rahaa, järjestöpomot pääsevät osille. Kun muualla päättäjt joutuvat kysymään myös äänestäjiltä, miten paljon rahaa voi kisoihin käyttää, ei sellaisia spektaakeleita voi järjestää.
Kun katsoo viime vuosien kisakaupunkeja, tärkein yhdistävä tekijä on, että ne sijaitsevat jossain diktatuurimaassa. Urheilun sponsorointi on isolta osalta diktatuurien sponsorointia. Kisoissa näkyvät mainokset vaikuttavat minuun päinvastoin kuin on tarkoitus, ei koskaan mainostajan tuotetta, ellei ole pakko.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857395- 965364
- 2484468
- 444435
- 623217
- 482636
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222318Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘282291- 402172
- 412154