Hei olen 13 -vuotias poika kun aloin vähän noin 45 minuuttia sitten nukkua mun 2v pikkusisko halusi tulla etsimään leluaa,sitten mun äiti tuli mun huoneeseen etsimään mun pikkusiskon lelua,mutta se ei ollut mun sängyn alla ja sitten mun äiti halusi tulla katsomaan mun sängystä mun pikkusiskon lelua mä sanoin sille että se ei ole sängyssä mutta hän ei ymmärtänyt ja mä nukuin silloin kalsarit päällä mun kalsarit alkoi putoamaan ja äiti halusi tietää että nukunko ilman kalsareita ja äiti alkoi vetää peittoa pois rajusti ja sen takia kalsarit putosi multa kokonaan.Haluaisin tietää että saako vanhemmat tehdä noin?Pls vastatkaa nopeasti
Vanhempi tirkistelee lasta
2
340
Vastaukset
- Anonyymi
Onhan se pessyt sun pepunkin, kun olit vauva ja kakat housussa. Äiti on luotto ihminen. Voit sanoa sille että ei tunnu susta kivalta kun tulee kurkkimaan peiton alle.
Ehkä se oli virhe koska tekeehän äiditkin virheitä. Puhu äidillesi. - Anonyymi
Äitis teki tyhmästi. Se on sun ihan oma valinta mitä pidät päällä ku nukut. Uskon että se on noloa jos mutsi tulee kattomaan ja tossa tulee mieleen että se halus tirkistellä onko sulla jo vehje ja karvat kasvanu. Se on vähän sekasin. Siis sulla oli lyhkäset kalsarit vai?
Sitte sää voit sanoo sun äitille että haluut nukkua eikä sua saa tulla herättämään.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1041811
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151591- 1441569
- 1021513
- 801427
- 1191259
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2771206- 691071
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241070- 381012