Salkkareissa kannattaisi alkaa käyttämään jotain muuta sovellusta kuin Tinderiä. Onko yksikään ikinä Salkkareissa löytänyt sieltä kunnon seuraa eli siis etsimäänsä. Lähinnä epäkelpoja törppöjä tai ahdistelijoita sarjassa.
Miksi eivät ala käyttämään, vailla Bumblea. Saattaisivat löytääkin aitoja kohtaamisia.
https://m.youtube.com/watch?v=bBaORAgZw5s
Surkea sovellus tuo Tinder
12
825
Vastaukset
- Anonyymi
Montako onnistunutta suhdetta ovat löytäneet Tinderistä? Voisko käsikirjoittajat kirjoittaa Tinderin ulos sarjasta. Uusi sovellus tilalle.
- Anonyymi
No bumbleko uskovaiset juu ei!
- Anonyymi
Kannattaa ottaa asioista selvää. Tai tehdä itsestänsä Pellen. Sulla menee Bumble ja Valo sekaisin. Valo on kristillinen palvelu. Bumble ei ole mikään uskovaisten sovellus.
- Anonyymi
Montako onnistunutta mistään sovelluksesta. Ukot ja akat hakevat jännitystä elämään pyörittävät 5-6 naista ja miestä yhtä aikaa ois järkevää tutustua yhteen kerrallaa. Vaan siinä on vain kysymys jännityksestä.
- Anonyymi
Joo niinhän se on. Me kaikki ollan yhtä ja samaa massaa. Kaikki hakee ihan samaa. 🤪
Uskokaa edellistä ja kun minä asian vahvistan.
- Anonyymi
Hei kamoon. Kysymyshän on käsikirjoitetusta näyttelemisestä. Ei ne oikeasti sieltä ole seuraa hakemassa, se kuuluu sarjan juoneen.
- Anonyymi
Mitäh😯. Sittenhän ohjelmassa pitäisi ilmoittaa jotenkin, kun siellä vilisee Tinder. Valion juomatkihan on päälystetty omilla etiketeillä.
Anyway Bumble on: https://bumble.com/fi/ - Anonyymi
Miksi sen nimi ei voi olla joku muu? Ei koff olutkaan oo enää Koff vaan milloin mikäkin Hurja etc.
- Anonyymi
Onneksi on!
https://bumble.com/fi/ - Anonyymi
Kauden kohukäänne. Gunnar lähtee Bumble treffeille.
- Anonyymi
Sammaa mieltä.
- Anonyymi
Heivatkaa se Tinder salkkaeirsta ulos käsikirjoituksista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465327Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5461876Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771110Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591018- 77963
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53941- 59870
- 228824
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50813Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58748