Kuinka paljon purua hamsterin häkissä/terraariossa tulisi olla? 5-10cm? 15-20cm? Vai kenties enemmän?
Hamsterin purut
4
176
Vastaukset
- Anonyymi
Suositus on kai 15cm minimissään. Mietin että jos haluut tutustuu nii olis kiva. Mä täytän syyskuussa 12. Mulla on talvikko mummeli. Hani täyttää kesällä 3v. Mutta sitte ku Hanista on aika jättää mä mun kaks isosiskoo aiotaan hankkii kaks tai kolme roboa. Joten olis kiva tutustuu ja jutella hamsu jutuista! Mä oon siis tyttö.
- Anonyymi
Mun snäppi on muistaakseni ilona.bear ja jos ei oo tuo nii sitte on ilona.karhu
- Anonyymi
Mä oon kans tyttö, 13v. Mulla itellä on syrkki, haluuks jutella täällä?
T: keskustelun alottaja
- Anonyymi
Kääpiöt rakastaa kaivamista nii niillä vähintään se 15 cm, ja syrkeillä kannattaa kattoo kaivaako ne siellä, jos ei nii voi laittaa vähä vähemmän. Ja purua ei tarvii olla kaikkialla yhtä paljon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374985Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5081614Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771090Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591008- 77933
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53911- 59850
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50783Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58728