Kirjoitetaan Harry Potter jatkotarinaa!

Anonyymi

Kirjoitetaan sellaista jatkotarinaa yhdessä! Et niinku mä alotan kertomaan tarinaa, sitten kun mun viesti loppuu, joku toinen jatkaa tarinaa, sit kun se lopettaa niin taas joku jatkaa jne...
Mä nyt alotan:
Olipa kerran Punahilkka. Eräänä päivänä hän lähti viemään kaljaa isoäidilleen joka oli juoppo. Samalla Punahilkka päätti kidnapata Harry Potterin. Hän meni Tylypahkaan ja löi Harryä nuijalla. Harryltä lähti taju. Punahilkka kantoi Harryn metsään. Mutta hän kompastui puun juureen. Harry tippui alas hänen sylistään ja heräsi.
Harry:
"Kuka sinä olet? Miksi minä olen kielletyssä metsässä?"
Punahilkka:
" Olen Punahilkka. Minä kidnappasin sinut, ja siksi olet täällä."
Harry:
"Okei, no juodaanko kupponen teetä?"
Punahilkka:
"Selvä."
Harry:
"Minä voin taikoa meille teekupit."
Harry heilutteli sauvaansa.
Punahilkka:
"Miksei mitään tapahdu?"
Harry:
"Minähän vain hätistelin hyttysiä!" Kuprakippostus!"
Maahan putosi jotain isoa. Mutta se ei ollut kuppi vaan... (Seuraavan vuoro kirjoittaa)

3

222

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Se oli posliininen perunanuija. Harry oli ihmeissään, koska hän oli jo käynyt viisi vuotta Tylypahkaa, ja kuudes oli nyt menossa.

Punahilkka purskahti nauruun: "P-p-posliininen p-perunanuija", se tokelteli.

"Miksi ihmeessä sinä naurat?" Harry kysyi.

"Eikö se ole ilmiselvää!" Punahilkka nauroi edelleen. "Minä kidnappasin sinut ja sinä vaan taiot minulle aseen, jolla voin päättää päiväsi!"

"Voi vittu", Harry sanoi, ja lähti juoksemaan jonnekkin - hän ei tiennyt oliko hän lähtenyt Tylypahkaa ja Hagridin mökkiä kohti vai syvemmälle metsään. Sillä ei ollut väliä. Yhtäkkiä Harry kuitenkin näki valon kajastusta, joka ei voinut olla lähtöisin mistään muusta, kun...

• Anonyymi

Voldemort

• Anonyymi

Harryn kuparivaatteista

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      37
      4905
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      501
      1565
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      77
      1080
    4. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      359
      998
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      77
      923
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      53
      901
    7. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      59
      850
    8. Kaikkia ei voi miellyttää

Eikä ole tarviskaan. Hyvää huomenta ja mukavaa perjantaita. 😊❄️⚜️✌🏼❤️
      Ikävä
      228
      804
    9. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      48
      758
    10. Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa

Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses
      Haapavesi
      58
      728
    Aihe