Moi!
Oon matkustamassa Turkkiin muutaman päivän päästä. Onko totta, että pitää täyttää entry form ennen maahan tuloa? Onko tää oikeesti totta? Miksi se maksaa 75e?
https://register.health.gov.tr/#
Onko entry form pakollinen
4
1025
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä pitää täyttää. Kun täytät lomakkeen siitä menee tieto Turkin viranomaisille ja ota tuosta täytetystä lomakkeesta kopio puhelimeen ja tuloste paperille. Minulta sitä ei kysytty kuukausi sitten kuin Suomessa lentokentällä lähtöselvityksessä eikä varmaan kuulu kysyä muuallakaan.
- Anonyymi
Okei, kiitos. Löysin siitä aluksi jonkun huijauksen mis piti maksaa ja ehdin antaa niille mun passinnumeron. 😭 Maksu ei kylläkään onneksi mennyt läpi, mutta pitääköhän tässä alkaa pelkäämään…?
En saanut tallennettua sitä muuten kuin screenshottina mutta toivottavasti kelpaa. Eli ei siis edes kysytä Turkin puolella?
- Anonyymi
Niin ja ei maksa mitään.
- Anonyymi
Nazarin sivuilla sanotaan ettei enää tarvitse täyttää tuota lomaketta Turkkiin matkustettaessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682630
- 622582
- 681762
- 241597
- 201510
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91450- 151372
- 381223
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81177- 251096