Hei!
Oon 13 vuotias tytteli ja tänään huomasin, että puhelimeni takakamera ei toimi. Ei snäpin, eikä normikamera, eikä siis minkään muunkaan apin. Myöskään taskulamppu ei toimi:( ahdistun hyvin paljon tästä. Olen sammuttanut puhelimeni moneen kertaan ja poistanut välilehdet. Mitä tekisin?
Puhelimen takakamera rikki
4
140
Vastaukset
- Anonyymi
Ihan ensimmäiseksi kaivat ne käyttöohjeet. Seuraavaksi luet ne ja mahdollisten ohjeitten mukaan toimit Jos ei apua niin kaiketi puhelimessa on vielä takuu joten asiointi huoltoon. Myyjäliike hyvä yhdyskäytävä sinne huoltoon kun niitä tuskin löytyy joka paikkakunnalta. Myyjäliikekin voi tunnistaa ongelman jos on joku näppäily ongelma.
- Anonyymi
Mitkä käyttöohjeet
- Anonyymi
Vai että oikein ahdistaa hyvinkin paljon. Pahaan ahdistukseesi saattaisi auttaa kun kysyt oikealta palstalta: https://keskustelu.suomi24.fi/tiede-ja-teknologia/kodintekniikka/mobiililaitteet/kannykat
- Anonyymi
Joo mulla on ahdistuneisuushäiriö niin ei siinä kannata alkaa ku ei se tähän liity
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 903235
- 883033
- 681872
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191832- 281732
- 211691
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi331355- 481327
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91319