Ja iloitsin heti! Haa, ihanaa mikä viritys!!!! Huikea grafiikka ja värit!!! Mikä tahansa Linux -jakelu häviää tämän 100-0!!!! Loistavaa, Microsoft!
Asensin Windows 11
7
81
Vastaukset
- Anonyymi
Tähän voisin vastata kysymyksellä, jotta mikä on linuksin paras puoli tai ominaisuus?
No, se poksauttaa tietokoneen nopeasti, eikä sen näin tarvitse kärsiä linuksista sen enempää!- Anonyymi
Jaahas! Taas joku Winvajakki tehnyt valheavauksen!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jaahas! Taas joku Winvajakki tehnyt valheavauksen!
Ihan oikea avaus on. Kertoi vain omasta kokemuksestaan!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan oikea avaus on. Kertoi vain omasta kokemuksestaan!
Hieno homma linuksilta, koska se hoitelee itse itsensä pois nopeasti. Prossut se hitsaa. . . .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hieno homma linuksilta, koska se hoitelee itse itsensä pois nopeasti. Prossut se hitsaa. . . .
Sen verran tuohon aloitukseen, jotta ero on todella huikea, kun silmämääräisesti vertaa. Toiminnassa sitten ei jää epäselvyyttä, kumpi on kurttaus ja kumpi käyttöjärjestelmä!
- Anonyymi
Microsoft myy taas tänä vuonna muutaman sata tuhatta laitetta osaamattomille nassikoille.
Nassikat väittävät kantavansa toimivia laitteita romuksi selkä vääränään.- Anonyymi
Ihanasti on kaikilla Windowsia kantavilla suora selkä. Linukshihhuleilla sitä vastoin käyrä.
Windows on suoraselkäisten käyttis :)
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1041891
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e581699Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151641- 1441639
- 1031599
- 851577
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2851337- 1191279
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241150- 691111