Diesel maksaa 2,40€ ja convoy-persuja ei näy missään. Yleensäkin näyttää nyt bensaprotestit naurettavilta koska barrikadeilla oltiin jo silloin kun bensa maksoi 1,40€ vuonna 2020.
Koittakaa nyt saada joku järki tuohon hommaan.
Missä Convoy-persut?
20
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Heräsit sitten ajoissa raakkumaan.
Voi reppanaa, onko sinulla varmasti kaikki hyvin? - Anonyymi
kannattaa rehvastella isolla diesel moottorilla 🤣🤣🤣
- Anonyymi
Harmi. Nyt ei persu pääse vanhalla ruosteisella diesel-mersullaan convoy miekkariin muiden persujen kanssa öyhöttämään.
- Anonyymi
Nooh kyllä posti VR finnair kuljettaa rahdit edullisesti perille, jossei katoa matkalla?😭🤣
- Anonyymi
Vian ei tarvitse olla iso, jos se on päässä, vai mitä?
- Anonyymi
Persujen pitäisi vähentää kaljanjuontia. Jäisi rahaa pensaankin.
- Anonyymi
Ehkä jonain päivänä sinäkin keksit uuden nasevan kommentin....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Persujen pitäisi vähentää kaljanjuontia. Jäisi rahaa pensaankin.
Eikö se haistelu ole vielä vaarallisempaa?
- Anonyymi
Maailma muuttuu aina , kukaan ei ole ikuisesti voittaja .
Toisaalta jos nyt ajaa matka ajoa isolohko V8 niin se voi olla kuin riikinkukon pyrstö eli osoittaa henkilön elinkelpoisuutta 🤔 - Anonyymi
Miten on mahdollista että kaikille jakeluasemille oli juuri tilattu kallista polttoainetta että sitä hintaa piti kaikkien nostaa saman päivän?.
Tätä minä kyllä nyt ihmettelen. Vaan käytetäänkö tässä sitä markkinataloutta hyväksi ja lapioidaan ylimääräiset korotukset omaan taskuun.- Anonyymi
Ollaan tyytyväisiä kun on tankattavaa. Saattaa ihan lähitulevaisuudessa käydä niin että ''pistoolista'' kuuluu vain suhinaa....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ollaan tyytyväisiä kun on tankattavaa. Saattaa ihan lähitulevaisuudessa käydä niin että ''pistoolista'' kuuluu vain suhinaa....
Milloin lähtevät bussikuljetukset sinne persujen järjestämään "Rajat kiinni!!" miekkariin??
- Anonyymi
Aloittaja, saanko minäkin edes nyrkittää suo joskus?
- Anonyymi
Täällä ollaan mutta saisko edes pääsiäisenä levätä? Ja mitä puolue muka meille antaa vastineeksi että pelastetaan teidän nahka jälleen??
- Anonyymi
Teboil ja st1 on halpaa, sinne!
- Anonyymi
Putinisti persut ihailee vain venäjän armeijan letkoja :D
- Anonyymi
Saat
- Anonyymi
Oli Convoy- miekkarissa yksi persu.
Se oli Mauri Peltokangas joka seisoi poliisien rintamassa komentamassa mielenosoittajia menemään kansalaistorille.
Tästä on videoita.- Anonyymi
Kyllä meni täydellisesti persiilleen tuo Peltokankaan convoy-protesti...
- Anonyymi
Tajusivat joutuneensa ryssän uunottamiksi
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1363847- 122596
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos372015Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211751Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?311556- 1251521
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101331Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo5001290- 841289
- 141266