Olen ajatellut lähteä opiskelemaan antiikin kieliä ja kulttuureita.
Olen kuullut, että ne antavat valmiuksia monenlaisiin tehtäviin.
Antiikin kulttuurin tuntija sopisi mm. paremmin johtajan asemaan kuin sanokaamme ns. uusia kieliä opiskelleet.
Onko noin?
antiikin kulttuurin tuntemuksesta johtajaksi
3
384
Vastaukset
- Anonyymi
Paljon mahdollista. Antiikin tuntemuksen pohjalta voi luooda mielikuvaa tulevasta kehityksestä.
- Anonyymi
historian, kulttuurien ja talousmaantieteen tuntemus auttaa bisneksenteossa paljon
etenkin ulkomaankaupassa (inport,export) ja monessa muussakin asiassa. Antiikin ajan tuntemus on vain yksi osa historiaa."Löytöretket", amerikan valloitus, käydyt sodat, teknologian historia jne. Uusi pohjautuu aina vanhaan. Sieltä löytyy "ahaa-juttuja" joista voi aueta itselle ihan omatekemä bisnesurakin. Kun yhdistää vanhaa ja siihen ihan uutta joukkoon niin bisnes on valmis.
Nytkin käydään armotonta sotaa Ukrainassa. Siinäkin taustalla historialliset perussyyt. Avoimia haavoja on historia täynnänsä. Nykykielet ehdottomasti mukaan opiskeluun. Matematiikkakin on hyvä hanskata ainakin jollain tasolla. - Anonyymi
Onko joku sukulaisesi proffana laitoksella? Suhteiden kautta voisit päästä esim. laitoksella assistentiksi. Jos suhteita ei ole, älä opiskele kyseistä alaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 773095
- 862989
- 681852
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191792- 271691
- 241677
- 211661
- 481317
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi321316Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91299